Gå til innhold

Hansol H950 - Auto instillinger?

Andree

Anbefalte innlegg

Har hatt en 17" Samtron LCD skjerm med auto instillinger tidligere. Da jeg trykte autoknappen kom det opp på skjermen at skjermen ble auto "tjuna".

På Hansol merker jeg ingenting når jeg trykker på autokanppen. Kanskje noe jeg gjør feil?

Noen som har skjermen og vet dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... funnet ut litt.....

sakset fra en test av Dinside av samsung sin ver av skjermen som e eksakt lik skjerm.

Betjeningen av innstillingene er grei og fungerer som forventet når den kobles til analogt signal. Når vi brukte den digitale inngangen var det ikke lenger mulig å justere skjermen med knappene på frontpanelet i det hele tatt.

Da ser det faktisk ut som at autoknappen ikke fungerer i digital modus, slik som fredde i forrige innlegg sa... grrrr...

Lenke til kommentar
Hm... funnet ut litt.....

sakset fra en test av Dinside av samsung sin ver av skjermen som e eksakt lik skjerm.

Betjeningen av innstillingene er grei og fungerer som forventet når den kobles til analogt signal. Når vi brukte den digitale inngangen var det ikke lenger mulig å justere skjermen med knappene på frontpanelet i det hele tatt.

Da ser det faktisk ut som at autoknappen ikke fungerer i digital modus, slik som fredde i forrige innlegg sa... grrrr...

Mener du at Hansol H950 samme skjerm som Samsung 191T ?? :o

Hvor var det du fant ut det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...