Andree Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har hatt en 17" Samtron LCD skjerm med auto instillinger tidligere. Da jeg trykte autoknappen kom det opp på skjermen at skjermen ble auto "tjuna". På Hansol merker jeg ingenting når jeg trykker på autokanppen. Kanskje noe jeg gjør feil? Noen som har skjermen og vet dette? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Bruker du DVI kabel ? Isåfall har du ingenting å justere på....Den justerer seg automatisk.... Lenke til kommentar
Andree Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Hm... funnet ut litt..... sakset fra en test av Dinside av samsung sin ver av skjermen som e eksakt lik skjerm. Betjeningen av innstillingene er grei og fungerer som forventet når den kobles til analogt signal. Når vi brukte den digitale inngangen var det ikke lenger mulig å justere skjermen med knappene på frontpanelet i det hele tatt. Da ser det faktisk ut som at autoknappen ikke fungerer i digital modus, slik som fredde i forrige innlegg sa... grrrr... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Digitalt hele veien kan vel ikke være mye å si ....grrr... for. Det skal jo gi det absolutt beste bilde.... Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hm... funnet ut litt..... sakset fra en test av Dinside av samsung sin ver av skjermen som e eksakt lik skjerm. Betjeningen av innstillingene er grei og fungerer som forventet når den kobles til analogt signal. Når vi brukte den digitale inngangen var det ikke lenger mulig å justere skjermen med knappene på frontpanelet i det hele tatt. Da ser det faktisk ut som at autoknappen ikke fungerer i digital modus, slik som fredde i forrige innlegg sa... grrrr... Mener du at Hansol H950 samme skjerm som Samsung 191T ?? :o Hvor var det du fant ut det? Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hverken produsent eller forhandlere kan bekrefte at dette er samme skjerm, så da tviler jeg sterkt på at de er like 8) Lenke til kommentar
Andree Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Ikke for å starte en tåpelig diskusjon... MEN dem e eksakt LIK! (Hansol 19" LCD H950 og Samsung 191T) Har en kompis som har hatt begge hjemme hos seg. Han tok dekslet av og så det var samme elektronikken under.... Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Tror nok elektronikken er ganske lik på alle lcd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå