Morsegutten Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei, er det noen som vet prisen på "mgs hd collection" som kommer i 2 februar I ps store? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vet ikke hva den koster i PS Online, men kjøpte min gjennom play.com og fikk bekreftet at den ble sendt i dag! Betalte £29.99! Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Spillet er jo slippet ut i dag. hvorfor er den ikke i PSN Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fordi den slippes ut i butikkene i dag, ikke til PSN. Så vidt jeg vet er det ikke annonsert til PSN i det hele tatt. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Fordi den slippes ut i butikkene i dag, ikke til PSN. Så vidt jeg vet er det ikke annonsert til PSN i det hele tatt. http://n4g.com/news/869827/metal-gear-solid-hd-collection-also-coming-to-psn-and-xbox-live-arcade Hva med dette? Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) @Khasi: Vet dessverre ikke prisen på denne på PSN. @Yaricks: Du kommer til å måtte betale ca. 450 kr for det spillet. £29.99 tilsvarer ca. 275 NOK + toll på ca. 70 kr + tollegebyr på kr 99. Til andre hadde jeg anbefalt å kjøpt det f. eks. her, eller eventuelt vente 4-8 uker så koster det 180 kr hos Play.com Endret 3. februar 2012 av aleksander_sk Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hvis i hele tatt PSN-butikken virker, så blir det full pris, helst litt over butikk-prisen. ..Men videogamesplus.ca har hatt det en stund for 40 Canadiske -> 230,- Anbefaler forøvrig ikke å belønne SCE-Europa ved å kjøpe uendelig sene releasene deres til ekstremt høy pris. Endret 7. februar 2012 av nipsen Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Fordi den slippes ut i butikkene i dag, ikke til PSN. Så vidt jeg vet er det ikke annonsert til PSN i det hele tatt. http://n4g.com/news/869827/metal-gear-solid-hd-collection-also-coming-to-psn-and-xbox-live-arcade Hva med dette? Det står at de PLANLEGGER en release på PSN....det kan bety at den kommer denne uka.....ønsketenkning....eller at den kommer om 2 måneder.Ingen vet. Uansett...kjøp på PSN bør være siste utvei,ofte dyrere enn å kjøpe fysisk disc i butikken. Dessuten så kan du selge spillet når du er ferdig/gått lei. Endret 7. februar 2012 av Blu-Boss Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Var to tråder om mer eller mindre det samme som nå er flettet sammen. Det er altså to spørsmål om samme sak, da det er unødvendig med to slike tråder. Reaksjoner på moderering tas på PM som alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå