Igor Kostin Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Prima-Ballerina Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Suverent fanget ansiktsuttrykk er det som først og framst det som fanger oppmerksomheten min her. Et eget croppet bilde verdt, dersom du har det i god nok oppløsning. Synes den gammelmodige tapetbakgrunnen fungerer godt. Litt usikker på plasseringen av babyutgaven av jenta,- for meg drar det kasnkje litt for mye oppmerksomhet bort fra hovedmotivet. Men det er vel tenkt som et fortellingsinnslag i bildet. Et interessant bilde, synes jeg. Lenke til kommentar
Igor Kostin Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Takker Knut. Dette er bildet av ho Linnea nyfødt og i nesten 3 års alderen. Skulle kanskje kalle bildet for "Drømmen å bli ballerina" eller noe sånt? Skal selge dette bildet dyrt hvis ho skal danse for Mariinskiy teateret i St.Petersburg en gang.. Hehe.. Ha en fin fotohelg! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Nydelig,liker det nostalgiske preget du har gitt bilde:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg