Yahoo Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hei, Har et skoleprosjekt angående kaffe og trenger litt hjelp til kartlegging av kaffevaner. Lurer på om det er noen her inne som kunne tenke seg å svare på en liten spørreundersøkelse jeg har laget: Spørreundersøkelse kaffe Håper folk tar seg tid til å svare Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Sånn! Men trenger ikke posen med seigmenn Endret 5. februar 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) haha! En pose seigmenn. Fantastisk! :!: Endret 5. februar 2012 av Naiits Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Da har jeg svart! Jeg skal spare deg for porto til Storbritannia, så jeg unnlot å legge igjen e-post! Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Har nå avsluttet undersøkelsen... En stor takk til alle som har sendt inn svar Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Har nå avsluttet undersøkelsen... En stor takk til alle som har sendt inn svar Bare hyggelig Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fikk ikke seigmenn jeg Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Hvis det var noen her på forumet som fikk seigmennene så syns jeg de burde annonsere det her Endret 10. februar 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvis det var noen her på forumet som fikk seigmennene så syns jeg de burde annonsere det her ...og dele! Jeg svarte forøvrig også på undersøkelsen, men der og da hadde jeg ikke så lyst på Seigmenn at jeg oppga e-posten min, nå derimot....! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvis det var noen her på forumet som fikk seigmennene så syns jeg de burde annonsere det her ...og dele! Jeg svarte forøvrig også på undersøkelsen, men der og da hadde jeg ikke så lyst på Seigmenn at jeg oppga e-posten min, nå derimot....! Samme med meg men tror det blir vanskelig å dele den posen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå