gunderzen Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Sitter i tlf kø hos ngt i skrivendes stund. Og jeg holder på og begynne å grine snart av musikken her Men er det noen som vet hvor mye det koster per min? Begynner på det 25. min akkurat NÅ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det koster ca 5kr per min Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 jaja dette blir billig er oppe i 32 min nå Lenke til kommentar
Corn Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Sitter aldri mindre enn 30min i telefonkø hos nextgentel... Nå kom jeg på at det var et annet tlf-nummer som var postet i forumet her, hvor det skulle gå mye raskere. Trodde jeg hadde bokmarket tråden, men finner'n ikke Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 bare sånn for å ha sagt det, nå er jeg ferdig å snakke med de. Og fikk jeg løst problemet mitt? Nope, de måtte se over saken. Satt til sammen over en time uten å få noe ut av det. Litt bitter, men ikke så mye Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Sitter aldri mindre enn 30min i telefonkø hos nextgentel... Nå kom jeg på at det var et annet tlf-nummer som var postet i forumet her, hvor det skulle gå mye raskere. Trodde jeg hadde bokmarket tråden, men finner'n ikke som regel går det jo an å bytte ut siste tall i et nummer så kommer du igjennom da også , som oftest litt raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå