jorando Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Jeg har anskaffet meg Galaxy Note, plages med at nettleseren bare viser mobilsider av nettaviser osv.. Finner ikke noe under instillinger som kan endre dette. Noen som vet hvordan man fikser dette? Endret 3. februar 2012 av jorando Lenke til kommentar
Mariuslt Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg husker ikke hvordan (eller om det går an) å gjøre det, men jeg vil anbefale å installere dolphin browser, hvor dette ikke er noe problem (var ikke helt et svar men...) Lenke til kommentar
jorando Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Prøvde Dolphine browser, bare mobilutgaver av nettaviser der også. Ingen som vet hvordan kan lese orginale sider, uten å måtte scrolle nederst på siden, og velge: ta meg til nettutgaven Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 I dolphin: select useragent: desktop Lenke til kommentar
larax Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Prøv Opera mobile og sett innstillingen til desktop, så er det fiksa. Du kan også velge å legge ut en AV knapp, så slipper du at browseren kjører etter at du er ferdig på nettet... Lenke til kommentar
tiffo Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Prøvde Dolphine browser, bare mobilutgaver av nettaviser der også. Ingen som vet hvordan kan lese orginale sider, uten å måtte scrolle nederst på siden, og velge: ta meg til nettutgaven Hei Last ned desktop toggles (addon til dolphin leseren)fungerer utmerket til å switche mellom desktop og mobile view. Lenke til kommentar
jorando Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Takk for svar. Nå er telefonen perfekt!! kånge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå