Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kommer ikke inn på Market med min Samsung Tab 8.9


rohjelm

Anbefalte innlegg

Har en Samsung Galaxy Tab 8.9 som jeg kjøpte i høst. For et par dager siden da jeg skulle inn på Market fikk jeg i stedet for å komme inn på siden, følgene melding: «Klienten er foreldet. Den vil snart bli automatisk oppdatert.»

 

Jeg ser under Programmer – Kjørende tjenester – at det er en programvareoppdatering som går hele tiden. Denne har jeg stoppet noen ganger men den starter opp igjen etter at jeg har restartet brettet. Jeg har en mistanke om at det kan være den som «sperrer» meg ute fra Market.

 

Jeg har prøvd å kjøre installasjoner fra Market via pc. Jeg får beskjed om at programmet vil bli lastet ned på brettet, men det skjer ikke.

 

Har noen peiling på hva som kan være grunnen til dette?

 

Mvh.

rohjelm

Ps. Har lagt ved skjermdump.

post-234954-0-90573000-1328351181_thumb.jpg

post-234954-0-50160900-1328352801_thumb.jpg

Endret av rohjelm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Samsung Galaxy Tab 8.9 som jeg kjøpte i høst. For et par dager siden da jeg skulle inn på Market fikk jeg i stedet for å komme inn på siden, følgene melding: «Klienten er foreldet. Den vil snart bli automatisk oppdatert.»

 

Jeg ser under Programmer – Kjørende tjenester – at det er en programvareoppdatering som går hele tiden. Denne har jeg stoppet noen ganger men den starter opp igjen etter at jeg har restartet brettet. Jeg har en mistanke om at det kan være den som «sperrer» meg ute fra Market.

 

Jeg har prøvd å kjøre installasjoner fra Market via pc. Jeg får beskjed om at programmet vil bli lastet ned på brettet, men det skjer ikke.

 

Har noen peiling på hva som kan være grunnen til dette?

 

Mvh.

rohjelm

Ps. Har lagt ved skjermdump.

 

Gå inn og følg denne guiden, fungerte fint hos meg. http://www.androidtablets.net/forum/android-tablet-q/32963-market-client-out-date-galaxy-tab-p7500.html

Lenke til kommentar

Har en Samsung Galaxy Tab 8.9 som jeg kjøpte i høst. For et par dager siden da jeg skulle inn på Market fikk jeg i stedet for å komme inn på siden, følgene melding: «Klienten er foreldet. Den vil snart bli automatisk oppdatert.»

 

Jeg ser under Programmer – Kjørende tjenester – at det er en programvareoppdatering som går hele tiden. Denne har jeg stoppet noen ganger men den starter opp igjen etter at jeg har restartet brettet. Jeg har en mistanke om at det kan være den som «sperrer» meg ute fra Market.

 

Jeg har prøvd å kjøre installasjoner fra Market via pc. Jeg får beskjed om at programmet vil bli lastet ned på brettet, men det skjer ikke.

 

Har noen peiling på hva som kan være grunnen til dette?

 

Mvh.

rohjelm

Ps. Har lagt ved skjermdump.

 

Gå inn og følg denne guiden, fungerte fint hos meg. http://www.androidtablets.net/forum/android-tablet-q/32963-market-client-out-date-galaxy-tab-p7500.html

 

 

Takker så mye for hjelpen. Nå funker det slik det skal. :thumbup:

 

Mvh.

rohjelm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...