rohjelm Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Har en Samsung Galaxy Tab 8.9 som jeg kjøpte i høst. For et par dager siden da jeg skulle inn på Market fikk jeg i stedet for å komme inn på siden, følgene melding: «Klienten er foreldet. Den vil snart bli automatisk oppdatert.» Jeg ser under Programmer – Kjørende tjenester – at det er en programvareoppdatering som går hele tiden. Denne har jeg stoppet noen ganger men den starter opp igjen etter at jeg har restartet brettet. Jeg har en mistanke om at det kan være den som «sperrer» meg ute fra Market. Jeg har prøvd å kjøre installasjoner fra Market via pc. Jeg får beskjed om at programmet vil bli lastet ned på brettet, men det skjer ikke. Har noen peiling på hva som kan være grunnen til dette? Mvh. rohjelm Ps. Har lagt ved skjermdump. Endret 4. februar 2012 av rohjelm Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har en Samsung Galaxy Tab 8.9 som jeg kjøpte i høst. For et par dager siden da jeg skulle inn på Market fikk jeg i stedet for å komme inn på siden, følgene melding: «Klienten er foreldet. Den vil snart bli automatisk oppdatert.» Jeg ser under Programmer – Kjørende tjenester – at det er en programvareoppdatering som går hele tiden. Denne har jeg stoppet noen ganger men den starter opp igjen etter at jeg har restartet brettet. Jeg har en mistanke om at det kan være den som «sperrer» meg ute fra Market. Jeg har prøvd å kjøre installasjoner fra Market via pc. Jeg får beskjed om at programmet vil bli lastet ned på brettet, men det skjer ikke. Har noen peiling på hva som kan være grunnen til dette? Mvh. rohjelm Ps. Har lagt ved skjermdump. Gå inn og følg denne guiden, fungerte fint hos meg. http://www.androidtablets.net/forum/android-tablet-q/32963-market-client-out-date-galaxy-tab-p7500.html Lenke til kommentar
rohjelm Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Har en Samsung Galaxy Tab 8.9 som jeg kjøpte i høst. For et par dager siden da jeg skulle inn på Market fikk jeg i stedet for å komme inn på siden, følgene melding: «Klienten er foreldet. Den vil snart bli automatisk oppdatert.» Jeg ser under Programmer – Kjørende tjenester – at det er en programvareoppdatering som går hele tiden. Denne har jeg stoppet noen ganger men den starter opp igjen etter at jeg har restartet brettet. Jeg har en mistanke om at det kan være den som «sperrer» meg ute fra Market. Jeg har prøvd å kjøre installasjoner fra Market via pc. Jeg får beskjed om at programmet vil bli lastet ned på brettet, men det skjer ikke. Har noen peiling på hva som kan være grunnen til dette? Mvh. rohjelm Ps. Har lagt ved skjermdump. Gå inn og følg denne guiden, fungerte fint hos meg. http://www.androidtablets.net/forum/android-tablet-q/32963-market-client-out-date-galaxy-tab-p7500.html Takker så mye for hjelpen. Nå funker det slik det skal. Mvh. rohjelm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå