Gå til innhold

Stor utsettelse for Metro: Last Light (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er egentlig veldig flott. Da vet vi at spillet blir mer polert, og ikke blir en buggy glitchfest som de skulle bli ferdig med til et bestemt tidspunkt... Det er mye bedre å få et fullført spill litt senere, enn å få et halvferdig spill litt tidligere.

Lenke til kommentar

Spilte igjennom Metro 2033 for første gang forrige uke. Helt klart et av de mest atmosfæriske spillene jeg har vert borti noen sinne. Avhengig av hva de bruker den ekstra tiden på, eller om utsettelsen kommer som et resultat av oppsigelser så trenger ikke dette nødvendig vis være en negativ nyhet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har vanskeleg for å tru på at det kan vere ein god ting når utsettinga er så dramatisk som her, og - gitt at dei starta når Metro 2033 var ute - så seint i utviklingsløpet. Om eg skulle spekulere i kvifor, så ville eg gjetta på at dei fekk nokre direktiv fra høgt oppe som krav store endringar for å verte realiserte, eller at ambisjonane var høgare enn tidsbudsjettet tillot (til dømes om dei ville gjere verda meir open og spelet mindre lineært).

I verste fall var det noko fundamentalt i spelet som rett og slett ikkje funka, og måtte skrivast om eller bytast ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...