Joachim_F Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Etterlengtet skytespill kommer ikke før neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Uff då. Om denne utsettinga er for å bolte fast nokre halvhjerta CoD-alike multiplayerdilldall på eit nesten ferdigutvikla spel, skal eg koste på meg ein tur over atlanteren for å kaste frukt på Danny Bilson. 4 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ser ikke noe behov for flerspillerdel i metro (co-op kan dog godtas). Gi meg heller en god enkeltspiller enn en dårlig flerspiller. 2 Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har mange av disse utsettelsene som har vært i det siste noe med at neste generasjons konsoller kommer til neste år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 "Jeg gruer meg litt til 2044." er ikke Metro:Last night satt til år 2034?.. eller? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Dette var virkelig en kjip nyhet da Metro: Last Light var et av de spillene jeg så mest frem til i år. Forhåpentligvis er det for det beste, slik at vi får et godt polert spill. Det er alt for mange spill som blir sluppet halvferdige for tiden. Lenke til kommentar
fantafuzz Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Dette er egentlig veldig flott. Da vet vi at spillet blir mer polert, og ikke blir en buggy glitchfest som de skulle bli ferdig med til et bestemt tidspunkt... Det er mye bedre å få et fullført spill litt senere, enn å få et halvferdig spill litt tidligere. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 NeiiiiiiiiII! Triste greier, Metro 2033 var fantastisk, og hadde veldig lite bugs i min erfaring. Det var faktisk et spill som pusjet maskinvaren skikkelig også på vanvittig flotte lys og skygge-effekter. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jepp. Utsettelser kan definitivt være en god ting. For håpe det også her er tilfelle. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Spilte igjennom Metro 2033 for første gang forrige uke. Helt klart et av de mest atmosfæriske spillene jeg har vert borti noen sinne. Avhengig av hva de bruker den ekstra tiden på, eller om utsettelsen kommer som et resultat av oppsigelser så trenger ikke dette nødvendig vis være en negativ nyhet 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Har vanskeleg for å tru på at det kan vere ein god ting når utsettinga er så dramatisk som her, og - gitt at dei starta når Metro 2033 var ute - så seint i utviklingsløpet. Om eg skulle spekulere i kvifor, så ville eg gjetta på at dei fekk nokre direktiv fra høgt oppe som krav store endringar for å verte realiserte, eller at ambisjonane var høgare enn tidsbudsjettet tillot (til dømes om dei ville gjere verda meir open og spelet mindre lineært). I verste fall var det noko fundamentalt i spelet som rett og slett ikkje funka, og måtte skrivast om eller bytast ut. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Neeeeeei! Et av spillene jeg så mest fram til i år... Jaja, får håpe det blir velpolert da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå