Paal Harald Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Canon med nye skrivere. Print trådløst fra telefonen Lenke til kommentar
desverre Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ps: samsung har det samme, print rett fra android telefonen :-) (og det er ikke nytt, min laser printer er 1,5 år gammel..) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 På tide at de andre også får støtte for airprint. har HP Envy 100 med Airprint + egen epost. Greit for de enhetene som ikke støtter printing. (Mailen er litt kryptisk slik at man ikke får spam printet ut.. ) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ps: samsung har det samme, print rett fra android telefonen :-) (og det er ikke nytt, min laser printer er 1,5 år gammel..) Hvilken app bruker du da? Lenke til kommentar
roar1961 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Selv om det forsåvidt står nevnt i artikkelen har HP mange skrivere som kan skrive ut fra app'er via både iPhone/iPad/iPod og Android telefoner via ePrint-løsningene deres. I tillegg kan du med Cloud Print skrive til lokale skrivere i nettet hjemme, uavhengig av produsent, ved hjelp av en Android telefon eller nettbrett. HP-skrivere har også egen mail-adresse, slik at du kan skrive sende utskriften som mail til skriveren. Ulempen med HP-skrivere er at løsningene ikke er stabile over tid. Skriveren må til stadighet restartes for å ha kontakt med HP's webserver, som virker veldig ustabil. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ps: samsung har det samme, print rett fra android telefonen :-) (og det er ikke nytt, min laser printer er 1,5 år gammel..) Hvilken app bruker du da? Jeg bruker ihvertfall Samsung sin egen "Mobile Print". Lenke til kommentar
edorf67 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ps: samsung har det samme, print rett fra android telefonen :-) (og det er ikke nytt, min laser printer er 1,5 år gammel..) Enig der - dette er ikke nytt, men "journalisten" fikk frem sitt budskap: "Med denne funksjonen kan man printe direkte fra Apples produkter som iPhone, iPad og iPod Touch, uten å måtte gå omveien via en pc"... Lenke til kommentar
desverre Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ps: samsung har det samme, print rett fra android telefonen :-) (og det er ikke nytt, min laser printer er 1,5 år gammel..) Hvilken app bruker du da? Samsung mobile print heter appen, jeg fant den på markets:-) Ps: samsung har det samme, print rett fra android telefonen :-) (og det er ikke nytt, min laser printer er 1,5 år gammel..) Enig der - dette er ikke nytt, men "journalisten" fikk frem sitt budskap: "Med denne funksjonen kan man printe direkte fra Apples produkter som iPhone, iPad og iPod Touch, uten å måtte gå omveien via en pc"... Aha så det var appel som er litt treige da :-) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Aha så det var appel som er litt treige da :-) Apple har hatt dette siden november i 2010 integrert i OS-et. Printing med Android er like dårlig som HP-appen til iOS. AirPrint FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg