Odesseiron Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Et lekket dokument nevner også et nytt spill fra Ratchet & Clank-studioet. Les hele saken Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Så lenge de fornyer de elementene som trenger det, samtidig som de holder fast ved det som gjorde originalen så bra er jeg positiv til dette. Personlig skulle jeg helst sett et Theme Hospital 2,men det ligger kanskje i kortene at de relanserer flere spill I fremtiden også. 1 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Populous 4. Oldschool action FPS. 2 Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Populous 4. Oldschool action FPS. I see what you did there.. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Åh som jeg gleder meg til å få spille et generisk strategispill! Det er tross alt navnet som står på coveret som står for hele opplevelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå