Mr-CEO Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvor skal virus etc, saker postes? Det er jo endel av dem nå og noen tråder blir stengt pga feilposting uten å si hvor man evt skal poste (nå er jeg slem DesertGlow ) Feks http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...141088&start=20 Er det programvare? Siden det er snakk om programmer. Internett&nettverk? Siden de fleste virus spres via dette. Off Topic - Annet? Siden det ikke er noen andre steder det passe Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Engi i at siden Programmer.no har en egen seksjon dedikert til virus burde de hatt en forumseksjon for det også..? Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Vi får se hva folka bak Programmer.no sier. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 (nå er jeg slem DesertGlow ) Jeg vet hvor du bor, og tro ikke et sekund at jeg ikke kommer til å oppsøke deg Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har du hørt om "moderatorens hevn", Mr-CEO? It's NASTY! 8) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har du hørt om "moderatorens hevn", Mr-CEO? It's NASTY! 8) Tar ham i Generals neste gang vi er på LAN tenker jeg Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Har du hørt om "moderatorens hevn", Mr-CEO? It's NASTY! 8) hjelp, jeg ble redd. Kommer nok ikke til å få sove noe særlig i natt nå, nei. Men, vent. Det er jo fordi jeg pleier å være oppe om natten og sove om dagen Og DesertGlow, det skulle ikke forundre meg. Er god mot AI jeg, ikke mot mennesker. PS: Bring it ON Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har du hørt om "moderatorens hevn", Mr-CEO? It's NASTY! 8) hjelp, jeg ble redd. Kommer nok ikke til å få sove noe særlig i natt nå, nei. Men, vent. Det er jo fordi jeg pleier å være oppe om natten og sove om dagen Og DesertGlow, det skulle ikke forundre meg. Er god mot AI jeg, ikke mot mennesker. PS: Bring it ON Natterangler.... Har knust deg før, og knuser deg igjen. Name place and time and "china will grow larger" Vel, det får være nok "off-topic" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ønsket er innfridd :-) http://forum.programmer.no/viewforum.php?f=131 Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Wohoo, jeg føler meg innflytelsesrik Nå var det bare å få folk til å poste riktig sted da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå