Gå til innhold

AMD 1333mhz med 225W strømforsyning??

Anbefalte innlegg

Jeg har oppgradert en pc for en venn av meg. Jeg var ikke helt sikker på om denne prosessoren krevde en større strømforsyning, men jeg sa jeg skulle prøve med den strømforsyningen han hadde fra før av, som er på 225W. Nå sitter jeg å skriver dette innlegget med hans pc og den ser ut til å fungere greit. Men kan det vise seg seinere at strømforsyningen var for liten? Finnes det noen måte å teste dette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hele dritten ryker jo hvis det ikke holder, eller du får kortslutning men oddsen for det er jo 1 til 1000

Funker det greit? Da kjører du jo seff med 225...

PSU`n bruker aldri max uansett. Hvis den funker i mer enn 3 mnd, kommer den til og funke i flere år..

hehe;) en i DELL som fortalte det...

Lenke til kommentar

Du kan jo sammenligne, denne jeg har nå er en 250 watt :smile: se på specs. det er totalt 1 harddisk, 1 cd-rom, 1 cd-brenner. et nettverkskort, alt annet vises vel på signatur...

Glemte jeg å si at det er stabilt? :wink:

Lian Li kabinett

Abit KT7A

Athlon 1400 @ 140 x 10

Zalman 6000 CU-AL( stille takk)

640 megabyte sdram @ 140mhz

Geforce 3 TI 200 @ 245/495

Terratec DMX Xfire 1024

80 gigabyte WD Caviar

ADSL 1024/256

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-04-17 18:58 ]

Lenke til kommentar

Er det slik at pc'en fryser dersom du har for liten strømforsyning? Jeg kjører i alle fall litt i snaueste laget tror jeg, og har opplevd litt frysing. Jeg har også opplevd at skjermkortet ikke klarer å starte samtidig med at man booter maskinen. Har 3 disker, en athlon 900, nettverkskort, cd-brenner, lydkort, raid-kort og en 200 W strømforsyning.

mvh Kristian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...