peach Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg har oppgradert en pc for en venn av meg. Jeg var ikke helt sikker på om denne prosessoren krevde en større strømforsyning, men jeg sa jeg skulle prøve med den strømforsyningen han hadde fra før av, som er på 225W. Nå sitter jeg å skriver dette innlegget med hans pc og den ser ut til å fungere greit. Men kan det vise seg seinere at strømforsyningen var for liten? Finnes det noen måte å teste dette på? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Det hørtes snaut ut (men allikevel ikke mitt sterkeste område). Kjør på noen heavy programmer mens du spiller Max Payne eller no da får'n nok kjørt seg Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Det kjem litt an på kor mykje anna stuff du har inni der. Har du ein disk, cdrom og eit par PCI-kort så burde det gå greit. Har du 4-5 diskar, DVD og brennar pluss ein heil haug med vifter kan det sikkert bli i snauaste laget. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Det bør gå fint, men som sagt, det kommer an på hvor mye effekt de andre tingene i kabinettet trekker. Det er bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hele dritten ryker jo hvis det ikke holder, eller du får kortslutning men oddsen for det er jo 1 til 1000 Funker det greit? Da kjører du jo seff med 225... PSU`n bruker aldri max uansett. Hvis den funker i mer enn 3 mnd, kommer den til og funke i flere år.. hehe;) en i DELL som fortalte det... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Du kan jo sammenligne, denne jeg har nå er en 250 watt :smile: se på specs. det er totalt 1 harddisk, 1 cd-rom, 1 cd-brenner. et nettverkskort, alt annet vises vel på signatur... Glemte jeg å si at det er stabilt? :wink: _________________ Lian Li kabinett Abit KT7A Athlon 1400 @ 140 x 10 Zalman 6000 CU-AL( stille takk) 640 megabyte sdram @ 140mhz Geforce 3 TI 200 @ 245/495 Terratec DMX Xfire 1024 80 gigabyte WD Caviar ADSL 1024/256 [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-04-17 18:58 ] Lenke til kommentar
Habelihvafornoe? Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg oppgraderte pc'n til broder'n. Han har Gf2 mx, 1,333 ghz amd og 225 w. Har ikke hatt noe problem med det. Problemet med for lite w er at man kan få stabilitetsproblemer. Så lenge man ikke opplever at maskinen fryser mye så gjør det ikke noe. Lenke til kommentar
KrizzKrozz Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Er det slik at pc'en fryser dersom du har for liten strømforsyning? Jeg kjører i alle fall litt i snaueste laget tror jeg, og har opplevd litt frysing. Jeg har også opplevd at skjermkortet ikke klarer å starte samtidig med at man booter maskinen. Har 3 disker, en athlon 900, nettverkskort, cd-brenner, lydkort, raid-kort og en 200 W strømforsyning. mvh Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå