igxx Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Skal ha en kort presentasjon om Thomas jefferson, og skal skrive om før han ble president, presentasjonen skal være på englesk (2 min 30 sec) Dette har jeg skrevet(hentet ut), hva mere kan jeg evt skrive ? hva må jeg endre? (skal skrive om før siden han jeg skal ha presentasjon med skal ha om president tiden) Thomas Jefferson was born April 13, 1743 on a plantation in Shadwell, Virginia. He spent his boyhood exploring the wilderness and reading books. He attended boarding school and then enrolled at William and Mary College, where he studied math, science, literature, philosophy, and law. In April 1767, he became a lawyer and was admitted to the Virginia bar. Jefferson quickly became known as a champion of freedom and independence from Great Britain. In 1775 and 1776, he was appointed to the Continental Congresses, the latter of which selected him to write the Declaration of Independence. Jefferson also served in the Virginia House of Delegates, and he was Virginia's governor during the Revolutionary War. After the war, he went to Paris as America's minister to France. While he was away, members of the Constitutional Convention contacted him and asked for his support of the new constitution. He conditioned his support on the addition of the Bill of Rights. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Du skriver faktisk mye bedre engelsk enn du skriver norsk. Ikke verst. Lenke til kommentar
erlend-mb Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Dette er plagiat. Du bør skrive det selv om du skal få god karakter. De engelsklærerne jeg kjenner vil gi deg stryk for den teksten, og nedsatt i orden for plagiering. Det tok meg ikke mange sekundene å finne ut at det var plagiat. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Dårlig forsøk på trolling. Tips: Google den engelske teksten Lenke til kommentar
igxx Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Tingen er at engelsken min er elendig, og spurte egentlig ikke om hva folk mener om det er plagiat eller ikke. Lurte på om dette var sånn ca nok å ha med om Thomas jefferson før president tiden. Og er enig at teksten må endres litt i forhold til ferdighetene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå