Gå til innhold

Amazon vil ikke sende ting til meg

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle handle litt spill så vengte ut 6 spill jeg tenkte jeg skulle ha. men så plutselig får jeg beskjed om dette på 3 av spillene mine.

We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.

Hva skal dette bety ?

det kom på disse spillene:

Mafia 2

Swat 3

The godfather 2

HJELP ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet sender alle Amazon-butikkene internasjonalt og er kanskje de beste på akkurat det. Jeg er rimelig sikker på at du har forsøkt å kjøpe fra en annen butikk/privatperson som selger via Amazon Marketplace. Eventuelt kan du jo legge opp en link til et av produktene du ikke får sendt.

Lenke til kommentar

Ingen problem å legge disse til i min handlekurv. Men har ikke prøvd å gå videre. Når får du feilmeldingen ?

Disse er som Spartapus nevner 3je-parts selgere.

når jeg klikker på Dispath to this address kommer feil melingen opp.

We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below

Lenke til kommentar

Fikk samme problem og problemet er 3je parts selgere.

Dersom du velger versjonene som Amazon selger (og som er mye dyrere) så går det igjennom uten problemer.

The Godfather II selges av "gameswop" som påstår han selger til uk og hele europa.. så send en mail til amazon og spør hvorfor adresser i Norge ikke går igjennom.

Endret av Illus
Lenke til kommentar

Det er som oftest kun Amazon selv som sender til Norge.

Alternativt kan du opprette en postboks i UK som videresender. Fra USA kan man bruke aktører som jetcarrier.com (har gjort det med kindle).

Jeg vil anbefale å bruke biit.no når du leter etter spill. Alt de har sendes til Norge. Og så ser du ca priser etter UK VAT er trukket fra.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar
The Godfather II selges av "gameswop" som påstår han selger til uk og hele europa.. så send en mail til amazon og spør hvorfor adresser i Norge ikke går igjennom.

I min erfaring så står det "alltid" at de sender internasjonalt, om de faktisk gjør det merkes først når man prøver å gå videre med bestillingen, og det går nesten aldri.

Jeg ville ikke sendt en mail til Amazon men til selgeren selv, da det ikke er noe Amazon får gjort. Jeg ordnet en handel fra amazon.co.uk på denne måten bare ved å korrespondere på e-post med selgeren, og så tok vi betalingen gjennom Paypal i stedet.

Lenke til kommentar

Tusen takk for så mange svar.

Bruker vanligvis Biit.no, problemet er at prisene er dyrere der, og dermed får jeg problem, i forhold at jeg må kjøpe de hver gang + et spill for å få hele kvoten på 154kr, og det har jeg ikke råd til.

Skal ta å sende mail til amazon først tror jeg, og så får jeg se hva evt de sier.

Lenke til kommentar

Oppdatering:

fikk akuratt svar i fra amazon, og sliter faktisk med å skjønne hva de/han vil frem til :blush:

svaret jeg fikk:

Please accept my sincere apologies for the inconvenience in this matter.

All items offered on our website labelled “Fulfilled by Amazon” can be dispatched via four options.

Sellers may elect to export to the following areas:

- Delivery within the UK only

- Export to core EU countries (8-10 countries)

- Export to all EU (27 countries)

- Export to all EU 27 and export media to outside of EU

But some restrictions may apply for some items.

Items that are labelled "Fulfilled by Amazon” are generally sold by third-party sellers (Amazon Merchants) and are labelled "Fulfilled by Amazon” because they’re sent to you directly from an Amazon.co.uk Fulfilment Centre.

Additional delivery restrictions might apply to specific items or sub-categories due to the specific nature of some products. If we can't send an item to your delivery address you'll get a warning message once you've selected the items and entered your delivery address.

If you're buying on Amazon Marketplace each individual seller may have their own delivery restrictions and you'll need to check the seller's storefront page on Amazon.co.uk to see these.

To check the storefronts page please use the links below.

4GamesUK

http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main?ie=UTF8&isAmazonFulfilled=1&marketplaceID=A1F83G8C2ARO7P&isCBA=&seller=AYPLUUI4TDDK8

Gameswop

http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main?ie=UTF8&isAmazonFulfilled=1&marketplaceID=A1F83G8C2ARO7P&isCBA=&seller=AL4SLGUOBNSO4

I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.

Endret av igxx
Lenke til kommentar

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=3149601#countries

Countries Covered

So far, Marketplace items can only be purchased by buyers in these countries:

UK: England, Northern Ireland, Scotland, Wales

Europe: Austria, Bulgaria, Belgium, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Faroe Islands, Finland, France, Germany, Greece, Guernsey, Hungary, the Republic of Ireland, Isle of Man, Italy, Jersey, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal, Russia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Turkey

US: including US protectorates

Rest of World: Argentina, Australia, Brazil, Canada, China, French Polynesia, Greenland, Hong Kong, Iceland, India, Israel, Japan, Mexico, New Zealand, Singapore, South Africa

Norge er ikke nevnt.

Lenke til kommentar

Oppdatering:

fikk akuratt svar i fra amazon, og sliter faktisk med å skjønne hva de/han vil frem til :blush:

svaret jeg fikk:

Please accept my sincere apologies for the inconvenience in this matter.

All items offered on our website labelled “Fulfilled by Amazon” can be dispatched via four options.

Sellers may elect to export to the following areas:

- Delivery within the UK only

- Export to core EU countries (8-10 countries)

- Export to all EU (27 countries)

- Export to all EU 27 and export media to outside of EU

But some restrictions may apply for some items.

Items that are labelled "Fulfilled by Amazon” are generally sold by third-party sellers (Amazon Merchants) and are labelled "Fulfilled by Amazon” because they’re sent to you directly from an Amazon.co.uk Fulfilment Centre.

Additional delivery restrictions might apply to specific items or sub-categories due to the specific nature of some products. If we can't send an item to your delivery address you'll get a warning message once you've selected the items and entered your delivery address.

If you're buying on Amazon Marketplace each individual seller may have their own delivery restrictions and you'll need to check the seller's storefront page on Amazon.co.uk to see these.

To check the storefronts page please use the links below.

4GamesUK

http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main?ie=UTF8&isAmazonFulfilled=1&marketplaceID=A1F83G8C2ARO7P&isCBA=&seller=AYPLUUI4TDDK8

Gameswop

http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main?ie=UTF8&isAmazonFulfilled=1&marketplaceID=A1F83G8C2ARO7P&isCBA=&seller=AL4SLGUOBNSO4

I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.

Du må forstå at det er mange flere enn Amazon som selger ting på Amazon. Hvis du trykker på «x new» på produktsiden så får du opp en liste. Ting som Amazon selv selger, sendes til Norge. Men ellers, så kan man ikke vite det uten å prøve. Det han prøver å si er at selger selv bestemmer hvor de vil sende til. Jeg misstenker de fleste bare velger «Export to all EU (27 countries)» og dermed ekskluderer Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...