Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tid for voksing? Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt humor i hverdagen må til;) Gjort i ACDSee 5 pro.Speilet og hesten slik den var i v2;) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 morsomt bilde, men personlig likte jeg nok best v3.. det var kjempeflott. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 morsomt bilde, men personlig likte jeg nok best v3.. det var kjempeflott. Takker..bare jeg som ikke kunne dy meg;) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Artig dette Jan Erik , så kan jo enhver trekke sammenligningen til hva man vil. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Artig dette Jan Erik , så kan jo enhver trekke sammenligningen til hva man vil. Hehe..ser jo det på antall visninger;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 V3 likte jeg godt!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 V3 likte jeg godt!! Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg