stiaas Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Du trenger ikke mobilen for å installere Android-apper. En enklere måte å installere apper på Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tittelen burde vel vært si noe om at dette bare er for android? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tittelen burde vel vært si noe om at dette bare er for android? Det står i ingressen på mobilen.no, men i tittel/ingress på Tek.no var det ikke med. Har oppdatert Tek.no-tittel nå. :-) Det finnes noe lignende for Apples App Store, men ikke like bra: http://itunes.apple.com/no/browse Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Det her er vel en GANSKE gammel nyhet? Har benyttet meg av dette siden Android lanserte appene på nettet. Lenke til kommentar
Tor-Einar Pettersen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Er det noen som vet om måter å fjerne apps på i listen, jeg har en gammel telefon som ikke virker, fikk aldri avinstallert appene og de ligger fortsatt som installerte apps. Ønsker rett og slett få dem bort!!! Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det her er vel en GANSKE gammel nyhet? Har benyttet meg av dette siden Android lanserte appene på nettet. Hei, dette er ikke en nyhetssak - men ett av mange "brukertips" som vi presenterer i vår nye Dagens triks-spalte. Små, smarte tips om hvordan du får bedre utbytte av mobilen. Det kommer mange flere tips i dagene fremover (og gode tips til smarte snarveier og enklere måter å gjøre ting på mottas selvfølgelig med takk. Send tips til [email protected] :-) ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg