RBW Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Still dine TV-spørsmål her. Nettmøte: Sony stiller på nettmøte Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Han svarer ikke på det jeg spør om, Wlan og sender for 3D-briller som er ekstrautstyr og må kobles opp via USB. Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ingen som er glad i et fritt internet bør kjøpe produkter eller tjenester fra Sony. Sony støtter SOPA og annet svineri som vil ødelegge internet . Sony vil ha et internet styrt og kontrollert av CIA og verdens mest korrupte myndigheter. F you Sony. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 I och med att du bara får halv HD upplösning (1080/2 = 540 linjer per öga) med passiva glasögon kommer det att dröja...MVH /Torbjörn Heller halv oppløsning enn flimmer og epilepsi. Kan virkelig ikke fordra aktive briller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja for alle som ser på 3D får epileptisk anfall. Veldig få har anlegg for det, så jeg ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Ser at spørsmålene jeg stilte om kundeservice ikke ble besvart , noe som ikke kom helt som en overraskelse. Steget videre er å advare mine venner og kjente om Sony. Misfornøyd kunde = dårlig butikk. Endret 7. februar 2012 av Malvado Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja for alle som ser på 3D får epileptisk anfall. Veldig få har anlegg for det, så jeg ser ikke helt problemet. Poenget er at det ubehagelig å bruke. Og det er en håpløst dårlig teknologi i mangel av noe bedre. Lenke til kommentar
eriaur Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Sony vurderer nok passiv 3D til 4K panel for neste år... http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1328173262 Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Lurer fortsatt på hvor jeg får kjøpt "high end" serien til Sony, EX serien er uaktuell å kjøpe. Har forsøkt i lengre tid å få tak i HX 92X, men nei. Merkelig opplegg John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå