L4r5 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Min munn er ikke til for drøv. Bønnespirer? For no' tøv! Jeg har skarpe hjørnetenner for å spise pelsens venner. Hadde jeg hatt fire mager, og gått på enga alle dager, hadde jeg nok gresset glad. Men jeg er jo født som rovdyr, da. Endret 3. februar 2012 av L4r5 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Akke som du vrier det rundt kjøtt er nemlig deilig sunt hadde vi vært tullerusk hadde vi nok tatt ett stunt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Akke som du vrier det rundt kjøtt er nemlig deilig sunt hadde vi vært tullerusk hadde vi nok tatt ett stunt Han bedrar oss sikkert ei med vilje.Han er nok frelst av Hippie-Silje. Kvinnens barm er rund og god. For den han ofret biff for to. Endret 3. februar 2012 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Akke som du vrier det rundt kjøtt er nemlig deilig sunt hadde vi vært tullerusk hadde vi nok tatt ett stunt Han bedrar oss sikkert ei med vilje.Han er nok frelst av Hippie-Silje. Kvinnens barm er rund og god. For den han ofret biff for to. Når han har så god en råd burde vi jo også flå tenner sitter her på vent håpte at du var litt tent Endret 3. februar 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Biller, mark og larver, Har mange, mange farger, Og kanskje vil de smake godt, Hvis vi tar dem smått som smått, Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) når man kommer ned på stigen mener man at lyst er higen hva kan det bety for hest "prooo" jeg hakke teft Men når det er mumlet frem hvem skal du så be deg hjem hadde du nå brukt en knegg eller satset du på klem Endret 3. februar 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Hvorfor fungerer det ikke å tale til deres følelser og emosjoner? Synes dere ikke det er viktig å redde framtidige generasjoner? Det er helt essensielt å komme opp med en plan for å begynne å slippe ut mindre karbondioksid og metan. Så jeg driver folkeopplysning i form av enkle dikt. Det har ikke funket ennå, men jeg forbedrer meg nok på sikt. Hvordan kan jeg jeg få alle dere til å bytte ut koteletter og biff og ribbe og kylling med grønnere middagsretter? 6 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vikinger fra kalde nord spiser ei stein og jord 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvorfor fungerer det ikke å tale til deres følelser og emosjoner? Synes dere ikke det er viktig å redde framtidige generasjoner? Det er helt essensielt å komme opp med en plan for å begynne å slippe ut mindre karbondioksid og metan. Så jeg driver folkeopplysning i form av enkle dikt. Det har ikke funket ennå, men jeg forbedrer meg nok på sikt. Hvordan kan jeg jeg få alle dere til å bytte ut koteletter og biff og ribbe og kylling med grønnere middagsretter? Hvis du ikke retter alle etter dine sære "raller" skal du se du når til høy vedder på at sau syns det er gøy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvordan kan jeg jeg få alle dere til å bytte ut koteletter og biff og ribbe og kylling med grønnere middagsretter? Jeg tror nok ikke dette, er mulig, kjære venn! For biff og ribbe og kylling, er mat for ekte menn. Du må nå gjerne skjønne, at menn, vi spiser kjøtt. Og vil du vite hvorfor, er det fordi vi er nødt: Kjøtt, det smaker himmelsk. Ja, himmelsk, sier jeg! Du sier nei til dette, det forstår ei lille meg. Jeg ønsker deg til lykke, med din folkeopplysning og dikt. Men løpet er nok kjørt, selv på lang sikt. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Dette var en morsom tråd håper at trådstarter sover nå hvis han ikke gjør skal vi ta av oss klærne nå? Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg ønsker deg til lykke,med din folkeopplysning og dikt. Men løpet er nok kjørt, selv på lang sikt. Da er vel flere miljøavgifter det eneste håp jeg kan se. Men jeg tviler på at politikerne vil tørre å foreslå det. 1 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 jeg velger å skrive her inne igjen jeg håper trådstarter kan være en venn selv om det bringer tårer og sniff har jeg nettopp spist lørdagsbiff Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da er vel flere miljøavgifter det eneste håp jeg kan se. Men jeg tviler på at politikerne vil tørre å foreslå det. Hvorfor øke prisen, på kjøtt og manne-mat? Senk heller pris på grønt og slikt, og fortsett med holdnings-prat! 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Biffen er deg velbekommen husk nå å trene vommen Bak hver busk og kvist lurer ts sikkert visst Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Hvorfor øke prisen, på kjøtt og manne-mat? Senk heller pris på grønt og slikt, og fortsett med holdnings-prat! Det hjelper ikke i Norge, det har det vært forsket på. Så høyere pris på kjøtt tror jeg er eneste utvei nå. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Men er verden noe å redde? Hilsen JohndoeMAKT, en sulten gjedde. (Som spiser fugl og fisk og hval og kyr, kreps og hest og andre dyr. Klokken nitten blir det en åtte-retter, håper på kjøtt som metter.) Endret 3. februar 2012 av JohndoeMAKT 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Med mye kjøtt i maten kan man få kreft og hjerneslag. Jeg tror mange vil ha godt av å endre kostholdet i dag. Du milde På dette vil jeg ha en kilde Imens skal jeg hive innpå en kalvefilet fra Gilde 4 Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Med mye kjøtt i maten kan man få kreft og hjerneslag. Jeg tror mange vil ha godt av å endre kostholdet i dag. Du milde På dette vil jeg ha en kilde Imens skal jeg hive innpå en kalvefilet fra Gilde dette var nok bare litt troll for hvis du ser på næringsinnhold så er kjøtt av ku og svin bare fett og protein Du kan spise kalvefilet med et smil for her er sunnhet ingen tvil kanskje CraigFinn burde holde kjeft for denne maten gir ikke kreft 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Du kan spise kalvefilet med et smil for her er sunnhet ingen tvil kanskje CraigFinn burde holde kjeft for denne maten gir ikke kreft Alt gir kreft i disse dager.Kaffe, te og fulle mager. Så velg da selv din egen sti. Døden finner alltid ditt hi. Er det da ikke aller best å gjøre hver dag til en liten fest? Gå til graven og smil, min venn. Og tenk "Dette vil jeg gjøre igjen!" For anger på det man ikke åt, sa, gjorde eller gråt, er verre enn anger for den tapte sjans'. Kun ved å våge kan du skinne din glans. Endret 3. februar 2012 av L4r5 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå