Sangesland Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 serveren er oppe å kjøre igjen, men er 100% bugga. hele mappet er bare vann, finnes ikke land. så da fungerer nok ikke den gamle saven heller Lenke til kommentar
NumbCub Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg tror ikke han har byttet til den gamle mappen/setupet enda. Det hadde nok vært best hvis man hadde beholdt 1.1 serveren til bukkit oppdaterer seg til en stable release Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Serveren blir desverre stående slik den er nå frem til det kommer en stabil 1.2 build, har forsøkt å nedgradere til 1.1 igjen. Men det er umulig med hosten vi bruker (fragnet), serveren kræsjer vær gang vi forsøker å nedgradere. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 http://bukkit.org/ A new CraftBukkit Beta Build 1.2.3-R0.2 (#2060) that provides Minecraft 1.2.3 compatibility du har ikke vurdert å installere denne midlertidig? Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Server oppe igjen og kjører 1.2.3! Endelig Endret 12. mars 2012 av Putresopp Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 mulighet til å gjenninnføre gamle ranks? får ikke gjort noen ting atm. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Merkelig, alle skal ha beholdt tilgangen - men du var sletta av en eller annen grunn. Fiksa. Om flere opplever samme problemet, si fra Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 mulig å få gjenninnført /item for noen dager? går gal om jeg må mine frem alt igjen Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Enig! /item er aktivt i noen dager nå Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 da er vi hvertfall 3 stk som har begynt å bygge på det nye mappet. meg, camw og toxcisco(eller hvordan nickene deres staves igjen) cords er 97, -196. rundt en liten landsby som er der. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hei Kan jeg få byggetillatelse? Ingame nick er "Emmaotelia". Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Server kjører nå Creative Mode. Det har vært et ønske fra flere spillere om å få etablert en større hovedbase/BY, noe som nå kan gjøres. Når denne er på plass går vi tilbake til Survival. /warp landsby er stedet vi begynner på Ser folk har endel Cobblestone/wood bygg her. Gå bort fra dette og bruk fantasien litt nå som creative er aktivt.. Endret 16. mars 2012 av Putresopp 2 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 gledelige nyheter! jeg jobber dessverre fre og lør, men skal logge meg inn å hjelpe med bygginga når jeg har anledning. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Det er nå satt ut tomter i landsbyen, bruk /warp landsby for å komme hit. Tomter er merket med Cobblestone og skilt, gjør krav på en tomt ved å sette opp eget skilt. Ta kontakt med meg for å få fjernet ledig tomt skiltet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Du Putre, skal vi ha noe regler for å lagre dyrbare ting som diamant og gull, nå mens det er creative mode? Noen har laget konstruksjoner av gull og diamantblokker, som vil være til fordel når vi går over til survival igjen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 bump. er fortsatt plass til nye spillere Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Det er nå opprettet et eget forum for serveren på http://www.putresopp.com. Brukere på diskusjon.no kan fortsatt legge inn søknadsskjemaet i denne posten, men det er ønskelig at alle tar det via vårt nye forum, det vil bli sjekket oftere. Vi har ca. 10 aktive spillere og vi begynner å få en bra infrastruktur, så sleng dere på og bli med i et lite MineCraft miljø med hyggelige og voksne spillere Endret 20. mars 2012 av Putresopp Lenke til kommentar
Harashique Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Lagde en Apply på forumet Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Da har vi fått etablert en liten hovedby og server er tilbake i Survival mode. se www.putresopp.com for mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå