thomassit0 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Noen venner og jeg har tenkt oss til Amsterdam i Mars. Jeg har ikke vært der på noen år nå, og lurte på om noen her har sentrale hoteller å anbefale? Gjerne ikke så veldig dyre. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) www.cityhotels.com eller www.hotels.com der finner du iværtfall pris og hvor dem ligger, skal dit i mars jeg og, og jeg skal bestille gjennom en av dem har ikke vært der før, så jeg har ikke noe personlig anbefaling. Litt OT hvis det går greit, hvor mye penger har du beregnet at du bruker i amster? og hvor lenge skal dere være der? Endret 3. februar 2012 av Yoshii Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Takk for tips. Vi blir der nok fra fredag 16. til mandag 19., kan ikke lenger pga jobb og skole. Vel, det er ikke så ille priser på pils og mat osv, så det trenger ikke bli så veldig dyrt, tenker jeg bruker kanskje ~500 per dag ca? Hvor mye tenker du å sette av? Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kanskje 1000 per dag, planen er og være der i 9 dager, hvis jeg tar med 14-15 tusen, det burde vel holde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå