Konto brukes ikke Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ser etter en erstatning for min gamle og slitne Acer Ferrari 3400. DEN gangen jeg kjøpte den, så trodde jeg det ble litt spilling osv, men bruken viser seg kun å være surfing og heller lite ting som krever noe (noen få rendringer av film, men er så lite at jeg teller det ikke med engang) Så bruk blir kun surfing for det meste. Pris billigst mulig egentlig, men den må takle å tygge unna 70/10 hastighet med f.eks nedlasting/streaming av film og kunne se denne samtidig uten at det hakker. Sitter for det meste med tilgang til strøm, så batteri er ikke så viktig, men skjerm bør være stor nok - ferrarien har 15", så noe alla det - ikke en slik liten bærbar altså (mulig de heter noe annet de) Vil gjerne ha minst mulig viftestøy, så da er fortsatt intel best kanskje? Varmeutvikling er lavere også kanskje ... som er bra med tanke på å ha i fang i så fall Lenke til kommentar
reor Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tror jeg ville sett på en asus. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Toshiba Satellite C660D-1D3 kanskje? Vet det er amd, men likte ikke kommentar på testvinneren på holdbarhet ... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Denne Asusen da? Edit: Tror jeg heller går for denne. Hvis noen syns jeg gjør et dårlig valg her, så kauk ut, da jeg har 0 peiling. Endret 3. februar 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå