rikardi Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Flue på blad. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Må si jeg har stor sans for dette - et innsektbilde som så absolutt skiller seg ut. Jeg liker fargene og kontrastene - dette vesle dyret i alt det grønne skaper inntrykk av en verden for seg. Jeg er litt usikker på utsnittet - dyret blir litt mye midtstillt og det mørke veldig dominerende. Jeg tror jeg ville ha kutta noe nede og til venstre - om mulig ville jeg hatt med mer i høyre side, men jeg syns også det kan fungere i et høyt og smalt format. Men for såvidt liker jeg det godt som det er også - det er som om dyret kravler seg opp fra en mørk bakgrunn og sånn sett kan man lese en historie i det om man vil - dette med utsnitt kan jo alltid diskuteres og det er slett ikke alltid at det som er "etter boka" nødvendigvis fungerer best. Litt mer støyfjerning på bakgrunnen, kanskje - bare for å pirke litt ekstra... Endret 3. februar 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
rikardi Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Takk Astrid Er enig det med utsnittet og støyfjerning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg