Gå til innhold

Counterstrike : GLOBAL OFFENSIVE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Å lage et spill uten f.eks. aim down sight i 2012, er vel strengt talt ganske nytt og ulikt de fleste FPS som blir lansert den dag i dag.

Det er jo ikke akkurat slik at det mangler alternativer der ute vist du syns CS:GO virker kjedelig, CoD kom jo til og med en stor DLC igår :closedeyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å lage et spill uten f.eks. aim down sight i 2012, er vel strengt talt ganske nytt og ulikt de fleste FPS som blir lansert den dag i dag.

Hvis det var målet kunne de like gjerne lagd spillet i 2d, dersom det er om å gjøre å være mest mulig bakstreversk og skille seg ut fra konkurrentenes nyvinninger.

Ellers er det ikke så nytt og unikt lenger å lage samme spillet om igjen, CoD-spillene vitner jo om det.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå er det en remake av CS 1.6 / Source, og ikke en remake av CS 2D.

Jaja, drit i og la være å kjøpe spillet, jeg gleder meg iallefall !

Lenke til kommentar

Spillet har vokst på meg siden jeg først spilte det. Er endel som jeg synes bør bli tweaket / fikset på, men ellers så er det ett brukbart spill.

Pro:

• Langt bedre hitbox enn css, blir ikke like ofte drept rundt hjørner som jeg gjør i source.
  • Grafikken er ren og pen
  • Klassiske maps. (Liker ikke helt at dem har fjernet småting i de_nuke tho)
  • Incendiary Grenade og Decoy Grenade

Negativt:

• Skulle ha vært mer kickback når man skyter, vanskelig å kontrollere sprayingen uten kickback.
  • Altfor mye "dust" når kuler treffer vegger, noen ganger så forsvinner folk man skyter på bak alt røyken.
  • Fog'en kunne dem ha fjernet, spesielt på de_train
  • Bullet tracer'ne er jævla distraherende.
  • De 3 første kulene man skyter på diverse våpen skulle ha vært litt mere "tettere" sammen. Føler det nesten er umulig å burste mer.

Legger dem til mere kickback og gjør det mulig å tweake fog, dust og bullet trace i console, så hadde dette blitt ett verdig oppfølger til css.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Counter Strike: Global Offensive Blackscreen Fix

Solution 1: Try to run the game with as Administrator like Right click on Counter Strike: Global Offensive.exe and select “Run as Administrator”.

Solution 2: Run the game in compatibility with Windows XP SP3.

Du finner exe-fila på følgende sti: \Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive

Solution 3: Also, you can try to lower the game’s settings by disabling VSync and multi-sampling and turning down environment detail levels.

Solution 4: Try to Update Your Graphics Cards and Motherboard Drivers.

Solution 5: Try different resolution options on your PC.

Solution 6: For NVidia users, go into NVidia control panel and add Counter Strike: Global Offensive.exe and make it "use NVidia GPU" to resolve this issue. And also try this, go to NVidia control panel and check if Counter Strike: Global Offensive.exe has to instances. If there are two instances, set both to use your specific GPU instead of automatic.

Solution 7: Put '-nod3d9ex' in launch options

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Rykter det om at det hele blir en flopp? flere av mine kamerater som har spelt 1,6 og source sier at det dårligere..? hva tenker/syntes dere?

CSGO == CSS med nye textures, våpen og det har blitt portet for consoles + at det har matchmaking. Det blir shitty shit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...