stukeren Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har tenkt til å kjøpe zippolighter fra dealextreme.com, og så på Denne zippolighteren. Tror dere den er ekte, jeg mener nå det med tanke på prisen! Noen som har kjøpt zippo fra dx og harnerfaringer? Noen som har zippo, og har noen erfaringer og dele? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har en 5-6 zippoer liggende. Kjøpte en fra DX og den var ekte. Ikke lik til den du linker til, men den ser ut til å være ekte den også. Bare husk at det er den kjipeste klassen. Du får det du betaler for. Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Hva mener du med den kjipeste klassen? Hva med en sånn en da? http://www.dealextreme.com/p/genuine-zippo-oil-lighter-19475 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Alle er lik inni, det er casen du betaler for. Så, kjøper du en billig zippo får du en som har dårligere kvalitet enn de som dyr. Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Er jo ikke noe kvalitetsforskjell på de som skal se gamle ut, og de som skal se nye, og de som har emblemer! Er jo samme case bare forskjellige behandlinger! Uansett så er det jo livstidsgarrantid!! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Det er jo ikke samme case på alle. Hvorfor tror du det er så stor forskjell i pris da? Har en zippo som har kjøpte for 15$ og en som er veldig dyr. Den dyre har jeg enda og den billige gikk fort i stykker. Den hadde dårlig kvalitet på åpne/lukke mekanismen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Husker jeg kjøpte en zippo i Sverige på en harry-tur for en stund siden. Kostet vel 100-200 elns, brukte opp flinten på en dag.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Husker jeg kjøpte en zippo i Sverige på en harry-tur for en stund siden. Kostet vel 100-200 elns, brukte opp flinten på en dag.. Sikker på at den var enkte? 1 dag høres veldig lite ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har ingen tro på at den var ekte nei.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 En venn av meg fikk tak i en Zippo for 50 kr den funker fortsatt Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 samma om hengelåsen går da, er bare å sende inn til zippo, er li livstidsgarranti men vi er vel alle enige om at den 100% geniuin (ekte) zippolighter ikke er et dårligt produkt hvis man vedlikeholder, og bytter deler en gang i blandt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå