QatC Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hallo Dette er kanskje litt kjedlig for dere å lese hele tiden, men jeg jobber til dags med funksjoner til ett nytt mafiaspill. Og jeg har problemer med å få til poenghandel - funksjonen, noen som vil ta seg litt tid å hjelpe meg? Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 For det første, hvordan kan det bli et spill med suksess når du ikke engang kan kode basic scripts, og kjøp heller ferdige scripts, for det florerer av de. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Aner ikke hva du snakker om - har aldri spilt mafiaspill - men om det har med SMS-kommunikasjon å gjøre kan jeg sikkert gi deg noen tips.. Kanskje du kan forklare problemet? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Du trenger en leverandør. En leverandør tilbyr et såkalt API du kode mot og det er slik du gjør det Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Om du forsatt trenger hjelp kan du sende meg en PM Jeg hjelper deg med å komme i kontakt med leverandører, og kode det så det fungerer. Jeg har veiledende timepris på 500 kr eks mva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå