Gå til innhold

Kamptråd: Man Utd - Liverpool (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å utdype litt. Suarez må gjerne fortsette å være planetens store rasshøl, men da må ha score mål også. Omgang på det middelmådige.

Når det gjelder United er det utrolig at de ligger så høyt. Sier noe skremmende om hvor mye dårligere de beste i England er enn Barca / Real.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Jævla piss at Bellamy er på benken. Kenny venter sikkert til 60-70 min med å gi han spilletid. Da er det sikkert allerede for seint. Alle er fullstendig ræva. Blir lei meg av tanken på at den twat'en Suarez spiller for LFC. Totalt usmakelig. Kuyt i løpsduell med Ferdinand og Kuyt taper. Folk på krykker som er raskere enn det Kuyt er. Henderson og Downing = de to verste kjøpene jeg har sett på lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ut med Downing, holy christ! At han får plassen foran Bellamy er en skam. Er også skammelig gjort av Suarez, hvorfor lage flere overskrifter ved å gjøre slikt? Uavghenging av hvem som har ''rett'' så kan han jo slutte å lage M-E-R bråk. Så håpløst!

Lenke til kommentar

Ut med Downing, holy christ! At han får plassen foran Bellamy er en skam. Er også skammelig gjort av Suarez, hvorfor lage flere overskrifter ved å gjøre slikt? Uavghenging av hvem som har ''rett'' så kan han jo slutte å lage M-E-R bråk. Så håpløst!

Er vel ikke nødvendig av evra å lage styr av det heller? Om Suarez ikke vil håndhilse skal evra tvinge Suarez til det?

Tror evra liker å være framme i nyhetsbilde

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke faen om at Evra skal få noe som helst skyld her. Ferdinand maybe, men ikke Evra.

Når man rekker ut hånden ut av respekt og ikke blir møtt av samme ånd er det forjævlig. Spesielt ved tanke på hva managerne og Fa har sagt på forhånd av kampen, og at saken skal være over.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Antar Suarez ikke vil ta Evra i hånden fordi han ser svart. Det har vi hørt før.

Edit:

Jeg mener Ferdinan gjør det eneste rette. Faktisk skulle resten av United også dratt til seg hånden når Suarez nekter å hilse på Evra.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Barnslig av Suarez. Jeg elsker fotballspillere som er litt "eplekjekke" som feks. Balotelli, men da må man putte mål også. Spesielt barnslig er det også når du er et forbilde for så ekstremt mange unge, uansett om du er uskyldig eller skyldig. Håper på en kanon omgang!

YNWA

EDIT: Haha, evig gåsehud når Skrtel kommer løpende på siden av Suarez mot utgangen. Om jeg noen gang skal ham eg bodyguard er det ikke tvil om hvem det blir. :!:

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...