Gå til innhold

Kamptråd: Man Utd - Liverpool (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Sitter og ser på nyhetene nå. Ja, David Fairclough; Vi supportere liker personligheter som skiller seg ut, men ikke på den måten Suárez har markert seg i både rasismesaken og i form av usportslige fakter. La oss håpe vi får slippe sistnevnte av Suárez i morgen. I morgen må laget holde full fokus. Noe annet å bruke kreftene på ville vært synd å være vitne til.

Lenke til kommentar

Nydelig bilde @ Game. Digger norske United-jenter. :wee:

Haha, aesj! Kvinnelige die hard-supportere er muligens det absolutt ekleste som finnes, selv om det er Newcastle United supportere. Urgh!

Men faen som jeg gleder meg til kampen. Argh, blir saa bra!

• Liker 2
Lenke til kommentar

God runde med kamper i morgen folkens. Etter denne, så spiller både Arsenal og Chelsea i vanskelige bortematcher, før Spurs og Newcastle braker sammen. Kan bli riktig så fornøyelig.

@Scruffy: Hvor i all verden skal bredden komme fra i det laget? Backene? Aldri i verden, når det er bortekamp mot Man United det er snakk om.

Pepe

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Gerrard - Spearing - Adam/Hendo

Suarez - Carroll - Bellamy

Pepe

Johnson - Skrtel - Agger - Enrique

Kuyt - Gerrard - Spearing - Downing

Bellamy - Suarez

Jeg har klart større tro på seier om vi stiller sånn som det nederste laget. Bellamy kan sette fart mot jalla-forsvaret til United hver gang han får sjansen.

Lenke til kommentar

For mange timer i dette døgnet!

Jeg er ivertfall glad vi har fått en dugende venstreback, nå som Valencia er tilbake, faen han kjørte karusell der tidligere.

Jeg heller også mot at Kelly starter på Høyre som sist. Scouser blood ftw her. Litt skuffa over Spearing sist, men også han tar vell ut det beste i denne.

Enig med Jefe, Bellamy har fått en god hvil nå, og bør starte. Dersom vi skulle havne et eller 2 under, er det ikke lengre en joker å ha på benken. Vi får mye mer ut av ham fra start. Bytte ut ham med Bellamy og sette inn Carrol eller Hendo.

Vi bør ikke begynne å benke Carroll nå som han så smått leverer. Men ser heller ikke noe voldsomt behov for å starte med 2 spisser borte mot United, en har funket mer en bra før.

Frister også å flytte Gerrard litt oppover på banen, av Ovious reasons. Vi får se, det blir meget spennende.

Lenke til kommentar

Ja, hva skjer med det? Hvor er banteren? Hvor er hatet?

For min del blir det offisiell innvielse av Premier League-kanalene her i huset. Fikk dem forrige uke, så har sett Wolves-kampen og Spurs-kampen, men DETTE er godbiten. I dag blir det fotball og pilsing hele dagen! Gode kompiser kommer på besøk, så her snakker vi virkelig supersaturday.

Also: Snart bare to timer igjen, gutter! Fy faen, jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...