Jotun Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det der er min humor! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Bare jeg som tipper et antiklimaks av en kamp som ender 1-0 etter et sent drittmål? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Bare jeg som tipper et antiklimaks av en kamp som ender 1-0 etter et sent drittmål? Tipper det samme. Og målet blir scoret av Hernandez/Kuyt Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Så lenge Manchester United vinner er jo det helt greit. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Park fra start i morgen skulle jeg mene, er en typisk Park-kamp dette her. 4-5-1 eller 4-4-2 på United? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Selvfølgelig blir det tidligkamp ja, hater å stå tidlig opp i helgene... jaja, satser på seier, tipper 2-1 til oss (United) Endret 10. februar 2012 av baguett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nydelig bilde @ Game. Digger norske United-jenter. De Gea Rafael - Ferdinand - Smalling - Evra Valencia - Carrick - Cleverley - Park Rooney - Welbeck Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Snakkes over helga folkens, endelig får jeg sett denne kampen ringside. Fantastisk, blir sikkert rått! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Sitter og ser på nyhetene nå. Ja, David Fairclough; Vi supportere liker personligheter som skiller seg ut, men ikke på den måten Suárez har markert seg i både rasismesaken og i form av usportslige fakter. La oss håpe vi får slippe sistnevnte av Suárez i morgen. I morgen må laget holde full fokus. Noe annet å bruke kreftene på ville vært synd å være vitne til. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tror liverpool hadde fått mest ut av: Reina Johnson Skrtl Agger Enrique Spearing Adam Gerrard Bellamy Suarez Carroll Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nå er det mindre enn 12 timer til jeg er på puben, dette blir episk, som det pleier. Ha en fin tur ringside Hyrlen, det er verdt det! Spesielt når Liverpool vinner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 I dag er dagen, folkens! Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nydelig bilde @ Game. Digger norske United-jenter. Haha, aesj! Kvinnelige die hard-supportere er muligens det absolutt ekleste som finnes, selv om det er Newcastle United supportere. Urgh! Men faen som jeg gleder meg til kampen. Argh, blir saa bra! 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 God runde med kamper i morgen folkens. Etter denne, så spiller både Arsenal og Chelsea i vanskelige bortematcher, før Spurs og Newcastle braker sammen. Kan bli riktig så fornøyelig. @Scruffy: Hvor i all verden skal bredden komme fra i det laget? Backene? Aldri i verden, når det er bortekamp mot Man United det er snakk om. Pepe Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Spearing - Adam/Hendo Suarez - Carroll - Bellamy Pepe Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Kuyt - Gerrard - Spearing - Downing Bellamy - Suarez Jeg har klart større tro på seier om vi stiller sånn som det nederste laget. Bellamy kan sette fart mot jalla-forsvaret til United hver gang han får sjansen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 For mange timer i dette døgnet! Jeg er ivertfall glad vi har fått en dugende venstreback, nå som Valencia er tilbake, faen han kjørte karusell der tidligere. Jeg heller også mot at Kelly starter på Høyre som sist. Scouser blood ftw her. Litt skuffa over Spearing sist, men også han tar vell ut det beste i denne. Enig med Jefe, Bellamy har fått en god hvil nå, og bør starte. Dersom vi skulle havne et eller 2 under, er det ikke lengre en joker å ha på benken. Vi får mye mer ut av ham fra start. Bytte ut ham med Bellamy og sette inn Carrol eller Hendo. Vi bør ikke begynne å benke Carroll nå som han så smått leverer. Men ser heller ikke noe voldsomt behov for å starte med 2 spisser borte mot United, en har funket mer en bra før. Frister også å flytte Gerrard litt oppover på banen, av Ovious reasons. Vi får se, det blir meget spennende. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Er du på tlf. i dag guttis? Er fortsatt ikke 100% sikker på om jeg får sett hele kampen, så mulig jeg trenger noen updates i begynnelsen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det kan vi sikkert ordne! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hepp! Da har jeg fått tildelt en sitteplass mellom Sir Alex og Kenny Dalglish i dag.. ^^ Lykke til med kampen, måtte det beste laget vinne. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Heh, det kommer nok til å gå roligere enn vanlig Jarmo, men velkommen skal du være Sist hadde vi vell 14 sider før kampen i det hele hadde startet Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, hva skjer med det? Hvor er banteren? Hvor er hatet? For min del blir det offisiell innvielse av Premier League-kanalene her i huset. Fikk dem forrige uke, så har sett Wolves-kampen og Spurs-kampen, men DETTE er godbiten. I dag blir det fotball og pilsing hele dagen! Gode kompiser kommer på besøk, så her snakker vi virkelig supersaturday. Also: Snart bare to timer igjen, gutter! Fy faen, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå