Old Game Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Jaime Redknapp er den desidert verste punditen i UK. TheRealEboue Emmanuel Eboue Luiz suarez contribution on the game so far was not shaking hands.. racist fool.. he can shake my ass next time he sees me.. Emmanuel Frimpong @Frimpong26AFC Liverpool supporters saying Evra celebrated like he won the League..Am surprised They remember what that looks Like LOOOL #KingKenny Emmanuel Frimpong @Frimpong26AFC I have just today realised Suarez is a total wasteman Clown Endret 11. februar 2012 av toppmeis 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Enkel seier mot en av de svakeste motstanderne vi har møtt på Old Trafford i år, litt som jeg forutså. Syntes vi spilte i perioder uten energi, tempo og under pari i det offensive spillet. Likevel var 2-1 ekstremt flatterende, hvordan den dusjen med dritt av et lag klarte å score (stoke mål btw) er helt utrolig. Nesten litt skuffet over hvor lite vi skapte av sjanser, men hadde knapt puls i hele kampen, det var sååååååååååå lett. Scholes og Carrick gikk bare rundt med ballen og når LFC hadde den så var det i helt ufarlige rom. De første 10min var untaket, da kom også gjestenes eneste sjanse (G. Johnson). Når det gjelder Suarez så håper jeg han får smallpox. Jævla horeunge, også en ekstremt overvurdert spiller. Ble kledd av og bæsjet på av J. Evans i samfulle 90. Herregud, jeg elsker deg mann. 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ser at Ferdinand meget vel kunne vært utvist i situasjonen med Suarez: ferdinand.mpg Igjen er det en .avi-fil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ajUcZ9ALbNk Herregud, jeg har savna den gutten! Han MÅ starte mot Ajax. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ser at Ferdinand meget vel kunne vært utvist i situasjonen med Suarez: ferdinand.mpg Igjen er det en .avi-fil. Temmlig mye som jeg sa tidligere. Ballen fortsetter fremover, lite å si om du er på ballen hvis du ikke vinner den, og suarez ville hatt en åpenbar mulighet for å lage et mål. Klart rødt. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Endret 11. februar 2012 av Sovehest 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg troller ikke. Rio er på ball og sparker den bort fra Suarez. =) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hva han er på først er jeg nå ikke så sikker på. Så ganske mye ut som det var på samme tiden. Men det har jo ingenting å si når ballen fortsetter fremover mot mål. Ikke så merklig at den går bort fra Suarez når han blir felt av rio. Å si at du ikke troller passet jo fint nå :o Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Så hand shake dealen først nå. Hvis man ikke klarer å se at Evra vil ta hånden og suarez bare ignorer Evra sin hånd er man enten retard, blind eller begge deler. Pool supportere dummer seg bare ut, noe som er synd da det er en del her inne som kommer med mye bra, men som blir satt i bås med en sånn gjeng med idioter. 5 Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hva han er på først er jeg nå ikke så sikker på. Så ganske mye ut som det var på samme tiden. Men det har jo ingenting å si når ballen fortsetter fremover mot mål. Ikke så merklig at den går bort fra Suarez når han blir felt av rio. Å si at du ikke troller passet jo fint nå :o Hvis Rio sparker ballen inn til keeper kan jo han klarere den. Vet de Gea ikke hadde så mye å gjøre i dag, men ikke si at du glemte helt at han var der! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Suarez er og vil alltid være en CUNT. Ellers så må jeg bare si, fy faen takk Gud Scholes kom tilbake... Ran the midfield show. Hvem er Gerrard? Var han i midtbanen i dag? Bare en konge når det gjelder engelske midtbanespillere (sentrale). Fy faen Scholesy du er drøy. Deiligste hendelsen noensinne at han kom tilbake til oss. MMMMMM Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Helt enig angående Scholes, TC.Godt å ha han tilbake. Han har løftet seg mange hakk fra det han leverte rett før han la opp. Han hadde godt av en liten pause. Nå tror og håper jeg at han tar minst en sesong til etter denne er ferdig. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 http://imgur.com/n3HW3 4 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 For å sitere meg selv: Bellamy har fått en god hvil nå, og bør starte. Dersom vi skulle havne et eller 2 under, er det ikke lengre en joker å ha på benken. Vi får mye mer ut av ham fra start. Bytte ut ham med Bellamy og sette inn Carrol eller Hendo. Vi bør ikke begynne å benke Carroll nå som han så smått leverer. Men ser heller ikke noe voldsomt behov for å starte med 2 spisser borte mot United, en har funket mer en bra før. Det ble akkuratt sånn gitt..... Faen for en flatterende fotballkamp av oss, ikke så veldig sprekt av United heller sånn sett, men de vant ivertfall. De 2 kronidiotene gidder jeg ikke snakke om en gang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Virkelig flott hvordan folk prøver å sette Evra i samme bås som Suarez. 2 Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Flott for Evra som egentlig fortjener en værre bås. 5 Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Fordi det er 50% sannsynlighet for at han har anklaget Suarez for noe han ikke har sagt. Fordi han tar en viss del i at de ikke hilser før kampen, for så å lage drama ut av det for å sværte Suarez. Fordi han hopper rundt forran Suarez etter kampen kun for å provosere han. osv Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hahahaha! Dette blir bare dummere og dummere. Ikke PRØV å sammenligne de to en gang. Suarez, ingen over, ingen ved siden, og de aller aller fleste (inkl Pepe) kommer langt langt laaaaangt bak han på lista over drittsekker i internasjonal fotball. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå