Gå til innhold

Kamptråd: Man Utd - Liverpool (PL)


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg skal prøve å være så objektiv som mulig, selv om det kanskje blir vanskelig. Synd Henderson er foran der i noen sekunder, men for meg virker det som begge har som intensjon å ikke ta hverandre i hånda. Altså at det hele er konstruert fra Evras side.

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å være så objektiv som mulig, selv om det kanskje blir vanskelig. Synd Henderson er foran der i noen sekunder, men for meg virker det som begge har som intensjon å ikke ta hverandre i hånda. Altså at det hele er konstruert fra Evras side.

Evras hånd går jo ned etter å ha tatt Henderson i hånda, og så ser du på albuen hans at armen er på vei opp igjen rett før Henderson går forbi..så jeg tviler.

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å være så objektiv som mulig, selv om det kanskje blir vanskelig. Synd Henderson er foran der i noen sekunder, men for meg virker det som begge har som intensjon å ikke ta hverandre i hånda. Altså at det hele er konstruert fra Evras side.

Evras hånd går jo ned etter å ha tatt Henderson i hånda, og så ser du på albuen hans at armen er på vei opp igjen rett før Henderson går forbi..så jeg tviler.

 

De pleier vel ikke å ta hånden ned for hver gang, gjør de? Evra ser rimelig forbandet ut, før hendelsen.

Lenke til kommentar

Handa til Suarez er etter mi meining på god veg forbi Evra i retning De Gea. Det er sjølvsagt lov å vere uenige, men når stort sett dei einaste som ser at det er Evra som ikkje prøvar å ta Suarez i handa er Liverpool-supportarar eller tidlegare Liverpool-spelarar (Redknapp) så virkar det litt spesielt. Det er jo også veldig spesielt at Evra skal ta etter Suarez etterpå om han ikkje ville ta han i handa. Det henger rett og slett ikkje på greip. Hør kommentarane frå managerane etter kampen; Sir Alex er fly forbanna (etter mi meining med rette), medan Dalglish ikkje "såg" situasjonen, som vel er standard svar om du er ukomfortabel med ein situasjon.

 

oppførselen til Evra etter kampen er sjølvsagt fullstendig håplaus og unødvendig, og eg synest det er bra at SAF gir beskjed om kva han synest om det etter kampen. Etter mi meining unødvendig av bl.a Rio å ikkje ta Suarez i handa uansett kva som skjer mellom han og Evra. Bør kunne vise seg som ein større mann enn det.

 

Det blir jo også ein del bråk i pausa, noko som ser ut til å starte i det Suarez smeller ballen i retning tribuna. Ingen bilder som viser kva han faktisk traff, men merkelig med såpass kraftige reaksjonar om han berre traff eit reklameskilt.

Endret av archanios
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enkel seier mot en av de svakeste motstanderne vi har møtt på Old Trafford i år, litt som jeg forutså. Syntes vi spilte i perioder uten energi, tempo og under pari i det offensive spillet. Likevel var 2-1 ekstremt flatterende, hvordan den dusjen med dritt av et lag klarte å score (stoke mål btw) er helt utrolig. Nesten litt skuffet over hvor lite vi skapte av sjanser, men hadde knapt puls i hele kampen, det var sååååååååååå lett. Scholes og Carrick gikk bare rundt med ballen og når LFC hadde den så var det i helt ufarlige rom. De første 10min var untaket, da kom også gjestenes eneste sjanse (G. Johnson).

 

Når det gjelder Suarez så håper jeg han får smallpox. Jævla horeunge, også en ekstremt overvurdert spiller. Ble kledd av og bæsjet på av J. Evans i samfulle 90.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jammen godt folk bruker tid på dette enda. Sånn at det faktum at vi slo Pool 2-1 på Old Trafford kommer litt i skyggen liksom. Er nå bare fotball og PL og seriegull det står om så skjønner godt at hvem som hilste, og hvem som ikke hilste på faen og hans oldemor blir prioritert.

 

Det var gøy for 15 sider siden. Suarez er en cunt uansett om han prøvde å hilse eller ikke :)

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på hvordan Dalglish oppførte seg i dag? Han tok en Wenger ("I did not see it") når han ble intervjuet angående håndtrykket, samt ballsparkingen mot trenerbenken. Her syns jeg Ferguson kommer mye bedre ut av situasjonen, når han innrømmer at Evra ikke burde feiret som en dårlig vinner rett foran trynet på Suarez. Dalglish derimot virker som han mangler respekt hos Suarez når han velger å la være å disiplinere Suarez gang på gang i disse tilfellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...