Atald Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 I motsetning til i dag? Jepp Hva var urettferdig i dag? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Håper på Man Utd i denne kampen også, gitt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jwg også, og jeg heier på Tottenham i morgen. Jeg føler meg skitten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Livsviktig uke for Liverpool dette. Først Tottenham mandag så United til helgen. Pass på! Sunderland kommer stormende bakfra og kan stjele 7. plassen rett foran nesa på Liverpool! Et middelmådig lag vi skal slå om ikke forsvaret finner ut at de skal tøyse i denne kampen også. Når vi ikke vant i dag føler jeg meg ganske sikker på seier mot Liverpool. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Kan ikke huske sist jeg var så bombesikker på storspill og tre poeng. Spillere tilbake fra skade, friskt og oppadgående formkurve på de offensive , en positiv energi/tro i laget og hjemmebane. Om vi ikke vinner så kommer jeg til å bli ekstremt skuffet, mer enn jeg har blitt på svært lenge. Vi har bedre spillere enn Liverpool i alle posisjoner og endelig føler jeg vi matcher Liverpool på energi/vilje i laget. Det kunne ikke vært en bedre tid å møte rivalen på, Nani er vel også tilbake og spillesugen om ei uke. Åhh, gleder meg. Kun De Gea og utvisninger kan såpe bort en perfekt match nå, we are on the roll 2-0 og total kontroll kan jeg se form meg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Liker ikke at dere er så positive. Dog, blir enda bedre om vi vinner. Gleder meg aller mest til å se Bellamy på OT igjen. Husker 4-3 kampen deres mot City, når han var herja helt vilt med Ferdinand - som nå har blitt en dårligere spiller enn han var da. Bella er omtrent den samme. Farta er der i hvert fall. Håper bare Suarez kan holde seg på flere enn en måte. Først og fremst, holde kjeft og holde seg på beina. Klarer han det, så er jeg fornøyd. Skal være forsiktig med å håpe for mye på poeng inntil kampen i morgen er overstått. Taper vi der er jeg langt ifra like positiv som jeg føler meg nå. Om vi vinner, blir det i alle fall en bedre oppladning for begge lags supportere vil jeg påstå. Beste hvis begge lag har troen på 3p. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Fuck kamper som starter akkurat når man går på jobb. Men har faktisk ei bedre feeling for denne kampen enn mot hottentottene i morra. Suarez kommer til å gjøre stakkars gamle Scholes svimmel. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Mulig Scholes blir svimmel av å se Suarez jage rundt etter passene hans, ja. Det er ingen som kan røre Scholsern, han trenger ikke fart og har en gudegitt rett til å kjøtte ned en motspiller minst en gang pr kamp siden han ikke kan takle. Går ikke ann å hate en britisk fotballgud som enda er englands beste strøer og temposetter. http://www.youtube.com/watch?v=HeRPe--UyzM Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Håper bare Suarez kan holde seg på flere enn en måte. Først og fremst, holde kjeft og holde seg på beina. Klarer han det, så er jeg fornøyd. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det virker som om du gleder deg skikkelig til å se laget ditt knuse Liverpool på lørdag, toppmeis! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvem dømmer? Blir vel bestemt om et par dagers tid. Evra kan gjerne finne seg en plass på tribunen. Selv om skaffer oss straffe, så er faktisk skyld i samtlige baklengs. Lei av at fyren har klippekort. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg er langt ifra sikker på seier i denne kampen. Forsvaret vårt er ikke bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Phil Dowd dømmer, altså. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Da var det bare å håpe på røde kort og skader for LFC i kveld. Build up'en begynner her! Clash of the titans, blir en lidelse på jobb denne uka, gleder meg alt før møe allerede som dere kan se på antall innlegg i denne tråden. Savner en motjinx fra NK jeg, noen andre får ta ansvar. http://www.youtube.com/watch?v=lfr1unjdqDM http://www.youtube.com/watch?v=udJDO6lhujI Alltid gøy (nesten) når lillebror kommer på besøk 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Seriøst? Titans som i flertall? 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Skrivefeil, har ikke ordbod (hehe) i mozilla lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fy søren som jeg gleder meg! Skal prøve å få unnagjort så mye lekser som mulig i forkant av denne kampen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Etter Spurs-kampen, så taper vi garantert her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå