Gå til innhold

Kamptråd: Man Utd - Liverpool (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha.. Lenge siden jeg har sagt et eneste pip på fotballforumet nå, men herregud, her er det ennå bare klovner og troll laugh.gif

Må jo vise man united folket hva jeg har lært av dem ^^

Den tok jeg ærlig talt ikke, mr.suarez-ville-egentlig-hilse-på-evra-bullshit.

Lenke til kommentar

Edit: Takk for videoen winds1. Viser jo at suarez holder hånden ut. Evra er ikke interessert i strekke ut sin.

Suarez tar faktisk hånda ut mot de Gea, ikke Evra. Husk, de er i bevegelse.

Suarez hilser først på barnet som står mellom evra og dommeren. Deretter har han hånden framme hele tiden. Det er evra som ikke tar sin hånd ut for å hilse på Suarez. Men derimot tar tak i Suarez sin hånd når han hilser på de Gea.

Lenke til kommentar

Edit: Takk for videoen winds1. Viser jo at suarez holder hånden ut. Evra er ikke interessert i strekke ut sin.

Suarez tar faktisk hånda ut mot de Gea, ikke Evra. Husk, de er i bevegelse.

Suarez hilser først på barnet som står mellom evra og dommeren. Deretter har han hånden framme hele tiden. Det er evra som ikke tar sin hånd ut for å hilse på Suarez. Men derimot tar tak i Suarez sin hånd når han hilser på de Gea.

Har studert videoen på forrige side nå og det er ikke helt lett å tolke i grunn. Gidder uansett ikke fortsette, er nok oppgitt av begge to.

Lenke til kommentar

Ja, han nekter å hilse på Suarez, så blir han sur når Suarez ikke hilser på han :roll:

Nå blir eg oppriktig imponert over uttalelsene her inne.

Han angrer at han holdt hånden sin inntil kroppen og prøver å gjøre det godt igjen ved å gripe etter suarez arm.

Makes perfect sense :lol:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
Danish Channel 6 reporting Daniel Agger offered Rio Ferdinand to meet outside for a fight!

- For 54 sekunder siden.

Haha, dette er bare komisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...