Veritas_ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hahaha.. Lenge siden jeg har sagt et eneste pip på fotballforumet nå, men herregud, her er det ennå bare klovner og troll Må jo vise man united folket hva jeg har lært av dem ^^ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hahaha.. Lenge siden jeg har sagt et eneste pip på fotballforumet nå, men herregud, her er det ennå bare klovner og troll Må jo vise man united folket hva jeg har lært av dem ^^ Den tok jeg ærlig talt ikke, mr.suarez-ville-egentlig-hilse-på-evra-bullshit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 latias: er du sikker på det siste du skriver der? jeg var ganske sikker på at det skjedde når jeg prøvde å se etter. Var det de sa i Soccer Saturday på Sky Sports. Aner ikke om det stemmer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Veritas: Hvis du klarer å tolke den videoen slik så er det greit. Men da er diskusjonen over for min del. For da er du sveiseblind. Hjelper ikke å ha henda fram når de er rettet mot DeGea og han bare går rett forbi Evra. Håpløst. 3 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Edit: Takk for videoen winds1. Viser jo at suarez holder hånden ut. Evra er ikke interessert i strekke ut sin. Suarez tar faktisk hånda ut mot de Gea, ikke Evra. Husk, de er i bevegelse. Suarez hilser først på barnet som står mellom evra og dommeren. Deretter har han hånden framme hele tiden. Det er evra som ikke tar sin hånd ut for å hilse på Suarez. Men derimot tar tak i Suarez sin hånd når han hilser på de Gea. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, han nekter å hilse på Suarez, så blir han sur når Suarez ikke hilser på han Nå blir eg oppriktig imponert over uttalelsene her inne. Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Qtd4j9CrHIE det er ikke helt tydelig hva som skjer med welbeck, her er det anyways. 2 Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 toreae: hånden til suarez er ikke ment for evra, den er rettet mot de gea. det er tydelig etter 26 sec eller noe. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Edit: Takk for videoen winds1. Viser jo at suarez holder hånden ut. Evra er ikke interessert i strekke ut sin. Suarez tar faktisk hånda ut mot de Gea, ikke Evra. Husk, de er i bevegelse. Suarez hilser først på barnet som står mellom evra og dommeren. Deretter har han hånden framme hele tiden. Det er evra som ikke tar sin hånd ut for å hilse på Suarez. Men derimot tar tak i Suarez sin hånd når han hilser på de Gea. Har studert videoen på forrige side nå og det er ikke helt lett å tolke i grunn. Gidder uansett ikke fortsette, er nok oppgitt av begge to. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 toreae: hånden til suarez er ikke ment for evra, den er rettet mot de gea. det er tydelig etter 26 sec eller noe. Evra holder ikke hånden fram slik at Suares kan håndhilse. Evra holder hånden inntil kroppen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, han nekter å hilse på Suarez, så blir han sur når Suarez ikke hilser på han Nå blir eg oppriktig imponert over uttalelsene her inne. Han angrer at han holdt hånden sin inntil kroppen og prøver å gjøre det godt igjen ved å gripe etter suarez arm. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, han nekter å hilse på Suarez, så blir han sur når Suarez ikke hilser på han Nå blir eg oppriktig imponert over uttalelsene her inne. Han angrer at han holdt hånden sin inntil kroppen og prøver å gjøre det godt igjen ved å gripe etter suarez arm. Makes perfect sense 6 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Godt det er noen som er enig med meg da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Vel. Skulle ønsket at jeg kunne si at det er det største ruken med bullshit jeg har hørt, men jeg har ført mye bullshit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Danish Channel 6 reporting Daniel Agger offered Rio Ferdinand to meet outside for a fight! - For 54 sekunder siden. Haha, dette er bare komisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Blir bare mer og mer voksent dette.... Jadda! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Agger? Skal han blande seg også nå. Tror det er bra at det er ei stund til neste kamp mot Liverpool. Det hele må få roe seg litt. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nice! Rio har sikkert trukket rasismekortet. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Har ikke folk lov til å si noe med et glimt i øyet lengre? Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ble det egentlig blåst for offside i dag? Mulig jeg ikke har fulgt med i timen. Offsides: United 0 - 4 LFC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå