Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Evra har vært en dritt lenge før saken mellom han og Suarez. Selv om jeg synes Suarez fortsatt er kongen av toppen. 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Evra ville vel ikke strekke ut hånden? http://lockerz.com/s/182754888 Har spilt av opptaket flere ganger, og nå er jeg ikke sikker på hvem som ikke ville hilse på hvem. Men evra tar tak i hånden til Suarez, når Suares hilser på de Gea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Er vel helt klart at det er Suarez som ikke hilser. Ellers hadde ikke Evra reagert. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 For meg så oppfatter eg det du sier som at Suarez ikke hilser, er påvei til å hilse på De Gea og Evra tar tak i armen til Suarez som for å si "Hei, hils på meg din møll" Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Er så lei Suarez/Evra-saken nå at jeg vil spy. Komplette idioter begge to. Forbanna unger. Men hva forventer man av folk som knapt har gått skole, spilt fotball hele livet, aldri hatt en jobb, blitt sosialisert sammen med likesinnede, nettopp voksne unger? Rart ikke flere fotballspillere er like ubrukelige i toppen. Fotballen som ble spilt ble best utført av hjemmelaget og de endte dermed opp med en, dessverre meget, fortjent seier. Det stusslige angrepsspillet til Liverpool kan sette mange supportere på Prozac. Det går så forpult tregt når vi vinner ballen, ser ut som vi ikke aner hva vi skal gjøre før vi triller ballen BAK igjen. Samt en hel haug unødvendige pasninger før vi forhåpentligvis kommer oss litt lenger opp på banen og alt ender med enten et elendig skudd, et håpløst innlegg, eller en halvbra sjanse, da helst rett på keeper. Kjenner pessimismen blomstrer i meg med tanke på CL-plass. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Om Suarez ville hilse, mens Evra ikke ville hilse, så hadde du fått en situasjon lik den Suarez får når han står ved Rio. Klart enkelte blant Liverpool-fansen vrir vel dette rundt. http://ibnlive.in.com/news/watch-suarez-refuses-to-shake-hands-with-evra/229373-5-21.html Edit: Litt kampprat - Liverpool er sørgelig å se på om dagen. Og når Carroll i tillegg taper samtlige hodedueller mot vår laveste spiller, blir det lite målsjanser. Endret 11. februar 2012 av Sovehest Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Digg med en fortjent seier. 2-1 var flatterende for Liverpool, men de tre poengene gikk ihvertfall dit de hører hjemme. På fittetryneskalaen har vi i dag Evra på mellom 3-4, mens Suarez bikker 10 lett. Min oppsummering av saken. Litt unødvendig å feire foran Suarez, men det var tross alt foran egne fans på eget gress, at Suarez var der han var kan(tvilsomt) ha vært tilfeldig. 2 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ser på opptaket så har Suarez hånden ut fra kroppen. Evra holder den tett inntil seg så suarez må strekke seg extra, så han bare fortsetter til neste. Forsøk på hersketeknikk kalles det. Og det lykkes siden alle kaster seg over suarez. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Joda. Det var nok Evra som holdt tilbake hånden. Om du ser på klippet, så står også dommeren med hånden ned før han tar den opp igjen og hilser på nestemann. Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 det er åpenbart suarez, her er bedre vinkel og sakte film 3 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Alle har vel rett på sin mening. http://c0014174.r32.....com/x2_ae49e48 Edit: Takk for videoen winds1. Viser jo at suarez holder hånden ut. Evra er ikke interessert i strekke ut sin. Endret 11. februar 2012 av Veritas_ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bare en liten notis: Ble det egentlig blåst for offside i dag? Mulig jeg ikke har fulgt med i timen. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ser ut som at Ferdinand er med på dette også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bare en liten notis: Ble det egentlig blåst for offside i dag? Mulig jeg ikke har fulgt med i timen. Husker Downing hadde en rett etter førstemålet. Ser ut som at Ferdinand er med på dette også. Welbeck hilste heller ikke på Suarez... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Edit: Takk for videoen winds1. Viser jo at suarez holder hånden ut. Evra er ikke interessert i strekke ut sin. Suarez tar faktisk hånda ut mot de Gea, ikke Evra. Husk, de er i bevegelse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Edit: Takk for videoen winds1. Viser jo at suarez holder hånden ut. Evra er ikke interessert i strekke ut sin. Hvordan i alle dager klarer du å komme til den konklusjonen??? 3 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Det ble også blåst offside på suarez mot slutten. Heading som gikk over. Og en gang tidligere tror jeg. Jeg ser vel på videosnutten? Han holder den ut når den starter. Endret 11. februar 2012 av Veritas_ Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 veritas: ok, jeg ser det ikke slik. evra har uttalt tidligere på dagen og at han ville hilse på suarez. latias: er du sikker på det siste du skriver der? jeg var ganske sikker på at det skjedde når jeg prøvde å se etter. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hahaha.. Lenge siden jeg har sagt et eneste pip på fotballforumet nå, men herregud, her er det ennå bare klovner og troll :!: 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå