Gå til innhold

Kamptråd: Man Utd - Liverpool (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så lei Suarez/Evra-saken nå at jeg vil spy. Komplette idioter begge to. Forbanna unger. Men hva forventer man av folk som knapt har gått skole, spilt fotball hele livet, aldri hatt en jobb, blitt sosialisert sammen med likesinnede, nettopp voksne unger? Rart ikke flere fotballspillere er like ubrukelige i toppen.

Fotballen som ble spilt ble best utført av hjemmelaget og de endte dermed opp med en, dessverre meget, fortjent seier. Det stusslige angrepsspillet til Liverpool kan sette mange supportere på Prozac. Det går så forpult tregt når vi vinner ballen, ser ut som vi ikke aner hva vi skal gjøre før vi triller ballen BAK igjen. Samt en hel haug unødvendige pasninger før vi forhåpentligvis kommer oss litt lenger opp på banen og alt ender med enten et elendig skudd, et håpløst innlegg, eller en halvbra sjanse, da helst rett på keeper. Kjenner pessimismen blomstrer i meg med tanke på CL-plass.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om Suarez ville hilse, mens Evra ikke ville hilse, så hadde du fått en situasjon lik den Suarez får når han står ved Rio.

Klart enkelte blant Liverpool-fansen vrir vel dette rundt.

http://ibnlive.in.com/news/watch-suarez-refuses-to-shake-hands-with-evra/229373-5-21.html

Edit:

Litt kampprat - Liverpool er sørgelig å se på om dagen. Og når Carroll i tillegg taper samtlige hodedueller mot vår laveste spiller, blir det lite målsjanser.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Digg med en fortjent seier. 2-1 var flatterende for Liverpool, men de tre poengene gikk ihvertfall dit de hører hjemme.

På fittetryneskalaen har vi i dag Evra på mellom 3-4, mens Suarez bikker 10 lett. Min oppsummering av saken. Litt unødvendig å feire foran Suarez, men det var tross alt foran egne fans på eget gress, at Suarez var der han var kan(tvilsomt) ha vært tilfeldig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...