Gå til innhold

Kamptråd: Man Utd - Liverpool (PL)

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Idioti fra begge parter, men Cunt of the game-prisen går nok til Suarez. Liverpool pisser på seg selv i denne kampen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det jeg sog var at Evra var glad og jublet foran fansen. Også fansen rundt spillertunellen. Suarez gikk i spillertunellen og vaktene holdt igjen Evra for at de ikke skulle møtes i spillertunellen.

Jeg sog ikke noe galt i det han gjorde.

Evra skal visstnok ha konfrontert Suarez i pausen, også skal det ha utviklet seg til håndgemeng med flere spillere involvert.

Snakker ikke om noe som kan ha skjedd i pausen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

At det i det hele tatt er mulig å forsvare Evra i den situasjonen. Han viste jævlig godt hva han gjorde, og det va kun for å provosere. Men jeg var glad han gjorde det, Suarez fortjener alt pisset han kan få IMO.

Lenke til kommentar

Greit Evras oppførsel ikke var fin, men at dere kan likestille han med Suarez er ufattelig. Først ble Suarez DØMT for rasisme, så er Evra villig til å ta han i hånda og legge saken død, Suarez viser seg som det usympatiske rasshølet han er. Skjønner til en viss grad at Evra reagerer så spontant og voldsomt som han gjør, det krevde nok ydmykhet fra hans side også å skulle ta Suarez i hånda. I tillegg ser det ut til at Suarez senere i kampen med overlegg prøver å treffe Evra med ballen i det han måker den ut over sidelinjen.

Det i spillertunnelen vet vi for lite om enda til å kunne si noe om.

Jeg har full forståelse for at Evra vil hovere etter kampen, for denne må nok ha smakt usedvanlig godt. Uansett feil måte å gjøre det på, men jeg kan ikke unngå å fryde meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
‎"Liverpool supporters saying Evra celebrated like he won the league. I'm impressed they remember what that looks like"

Haha, Twitter kan være så morsom.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Der tok Evra igjen. 1-1. Drittunge

Ja, wow. For en jævel som feirer seieren med sine egne fans.

Jeg håper du du tuller nå? Evra har mulighet til å vise at han klarer å oppføre seg modent i forhold til Suarez med isn unødvenidge gest før kampen. Drittunge var vel mer som et bilde på all deres klaging på Suarez idag. Spillet hans i dag var absolutt strålende, men feiringen foran Suarez var unødvendig.

Lenke til kommentar

Greit Evras oppførsel ikke var fin, men at dere kan likestille han med Suarez er ufattelig. Først ble Suarez DØMT for rasisme, så er Evra villig til å ta han i hånda og legge saken død, Suarez viser seg som det usympatiske rasshølet han er. Skjønner til en viss grad at Evra reagerer så spontant og voldsomt som han gjør, det krevde nok ydmykhet fra hans side også å skulle ta Suarez i hånda. I tillegg ser det ut til at Suarez senere i kampen med overlegg prøver å treffe Evra med ballen i det han måker den ut over sidelinjen.

Jeg har full forståelse for at Evra vil hovere etter kampen, for denne må nok ha smakt usedvanlig godt. Uansett feil måte å gjøre det på, men jeg kan ikke unngå å fryde meg.

For å få sagt det først så mener jeg også selvfølgelig at den beste løsningen for alle parter hadde vært om Suarez hadde tatt Evra i hånden, og at alle bare gikk videre. Men hypotetisk sett: HVIS Suarez sin versjon stemmer, og at han oppriktig føler at Evra har løyet og dermed svertet han, familien osv. Ville du tatt han i hånden da? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke ville gjort det, og det sier jeg når jeg prøver å legge alt av følelser for klubb osv. til side i et forsøk på å være objektiv.

Endret av Termo
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ellers så kan det hende Suarez ikke har sagt det Evra påstår og føler seg ekstremt urettferdig behandlet og tråkket på. Er det sannhet i det Suarez påstår skjønner jeg godt at han holdt hånda langt unna Evra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers så kan det hende Suarez ikke har sagt det Evra påstår og føler seg ekstremt urettferdig behandlet og tråkket på. Er det sannhet i det Suarez påstår skjønner jeg godt at han holdt hånda langt unna Evra.

Hehe, ja det er nok det som skjedde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...