Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Når man vinner kampen har man lov til å være glad, men Evra hopper bortover som en ape med hendene i luften og det ser åpenbart ut som han prøver å provosere Suarez. Det jeg har sett av Evra når United vinner er ikke slik han oppførte seg i etterkant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Idioti fra begge parter, men Cunt of the game-prisen går nok til Suarez. Liverpool pisser på seg selv i denne kampen. Endret 11. februar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Limbeck, fortsett å trolle og være like idiot som Evra og Suarez. Dere alle tre er triste. Herlig at ManUtd vant, orker ikke å se Manshitty med pokalen i slutten av sesongen. Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Cunt of the game = Evra. Lite å diskutere! 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det jeg sog var at Evra var glad og jublet foran fansen. Også fansen rundt spillertunellen. Suarez gikk i spillertunellen og vaktene holdt igjen Evra for at de ikke skulle møtes i spillertunellen. Jeg sog ikke noe galt i det han gjorde. Evra skal visstnok ha konfrontert Suarez i pausen, også skal det ha utviklet seg til håndgemeng med flere spillere involvert. Snakker ikke om noe som kan ha skjedd i pausen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Dårlig kamp av oss, jevnt over dårlige og taper fortjent selv om alt avgjøres på 3 min rett etter pause. Det beste laget vant, og desverre var det ikke oss denne gangen. Takk for kampen! 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Er det ikke lov å gni det inn lengre nå da heller? Herregud så trist. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 At det i det hele tatt er mulig å forsvare Evra i den situasjonen. Han viste jævlig godt hva han gjorde, og det va kun for å provosere. Men jeg var glad han gjorde det, Suarez fortjener alt pisset han kan få IMO. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nei. Skal man kalles troll for å forsvare Evra etter det der så får dere sutre alene. Dere får ikke ødelegge dette for meg Herlig seier gutter 4 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Greit Evras oppførsel ikke var fin, men at dere kan likestille han med Suarez er ufattelig. Først ble Suarez DØMT for rasisme, så er Evra villig til å ta han i hånda og legge saken død, Suarez viser seg som det usympatiske rasshølet han er. Skjønner til en viss grad at Evra reagerer så spontant og voldsomt som han gjør, det krevde nok ydmykhet fra hans side også å skulle ta Suarez i hånda. I tillegg ser det ut til at Suarez senere i kampen med overlegg prøver å treffe Evra med ballen i det han måker den ut over sidelinjen. Det i spillertunnelen vet vi for lite om enda til å kunne si noe om. Jeg har full forståelse for at Evra vil hovere etter kampen, for denne må nok ha smakt usedvanlig godt. Uansett feil måte å gjøre det på, men jeg kan ikke unngå å fryde meg. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Trøst dere med at dere slapp å høre på Phil Trestokk etter kampen i dag og Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 At det i det hele tatt er mulig å forsvare Evra i den situasjonen. Kan si det samme om Kenny som fortsatt forsvarer Suarez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) "Liverpool supporters saying Evra celebrated like he won the league. I'm impressed they remember what that looks like" Haha, Twitter kan være så morsom. Endret 11. februar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Der tok Evra igjen. 1-1. Drittunge Ja, wow. For en jævel som feirer seieren med sine egne fans. Jeg håper du du tuller nå? Evra har mulighet til å vise at han klarer å oppføre seg modent i forhold til Suarez med isn unødvenidge gest før kampen. Drittunge var vel mer som et bilde på all deres klaging på Suarez idag. Spillet hans i dag var absolutt strålende, men feiringen foran Suarez var unødvendig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Greit Evras oppførsel ikke var fin, men at dere kan likestille han med Suarez er ufattelig. Først ble Suarez DØMT for rasisme, så er Evra villig til å ta han i hånda og legge saken død, Suarez viser seg som det usympatiske rasshølet han er. Skjønner til en viss grad at Evra reagerer så spontant og voldsomt som han gjør, det krevde nok ydmykhet fra hans side også å skulle ta Suarez i hånda. I tillegg ser det ut til at Suarez senere i kampen med overlegg prøver å treffe Evra med ballen i det han måker den ut over sidelinjen. Det i spillertunnelen vet vi for lite om enda til å kunne si noe om. Jeg har full forståelse for at Evra vil hovere etter kampen, for denne må nok ha smakt usedvanlig godt. Uansett feil måte å gjøre det på, men jeg kan ikke unngå å fryde meg. For å få sagt det først så mener jeg også selvfølgelig at den beste løsningen for alle parter hadde vært om Suarez hadde tatt Evra i hånden, og at alle bare gikk videre. Men hypotetisk sett: HVIS Suarez sin versjon stemmer, og at han oppriktig føler at Evra har løyet og dermed svertet han, familien osv. Ville du tatt han i hånden da? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke ville gjort det, og det sier jeg når jeg prøver å legge alt av følelser for klubb osv. til side i et forsøk på å være objektiv. Endret 11. februar 2012 av Termo 6 Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Greit Evras oppførsel ikke var fin, men at dere kan likestille han med Suarez er ufattelig. Først ble Suarez DØMT for rasisme, så er Evra villig til å ta han i hånda og legge saken død, Suarez viser seg som det usympatiske rasshølet han er. Skjønner til en viss grad at Evra reagerer så spontant og voldsomt som han gjør, det krevde nok ydmykhet fra hans side også å skulle ta Suarez i hånda. I tillegg ser det ut til at Suarez senere i kampen med overlegg prøver å treffe Evra med ballen i det han måker den ut over sidelinjen. Det i spillertunnelen vet vi for lite om enda til å kunne si noe om. Jeg har full forståelse for at Evra vil hovere etter kampen, for denne må nok ha smakt usedvanlig godt. Uansett feil måte å gjøre det på, men jeg kan ikke unngå å fryde meg. Ellers så kan det hende Suarez ikke har sagt det Evra påstår og føler seg ekstremt urettferdig behandlet og tråkket på. Er det sannhet i det Suarez påstår skjønner jeg godt at han holdt hånda langt unna Evra. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Greit Evras oppførsel ikke var fin, men at dere kan likestille han med Suarez er ufattelig. Først ble Suarez DØMT for rasisme, så er Evra villig til å ta han i hånda og legge saken død, Suarez viser seg som det usympatiske rasshølet han er. Skjønner til en viss grad at Evra reagerer så spontant og voldsomt som han gjør, det krevde nok ydmykhet fra hans side også å skulle ta Suarez i hånda. I tillegg ser det ut til at Suarez senere i kampen med overlegg prøver å treffe Evra med ballen i det han måker den ut over sidelinjen. Det i spillertunnelen vet vi for lite om enda til å kunne si noe om. Jeg har full forståelse for at Evra vil hovere etter kampen, for denne må nok ha smakt usedvanlig godt. Uansett feil måte å gjøre det på, men jeg kan ikke unngå å fryde meg. Ellers så kan det hende Suarez ikke har sagt det Evra påstår og føler seg ekstremt urettferdig behandlet og tråkket på. Er det sannhet i det Suarez påstår skjønner jeg godt at han holdt hånda langt unna Evra. Hehe, ja det er nok det som skjedde Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det Evra gjør etter kampen er bare morsomt, og helt på sin plass. Det er utrolig smålig å klage på det, og totalt idiotisk å sammenligne det med Suarez oppførsel. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Morsomt, og alt det der. Men fortsatt unødvendig. Etter min mening. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fergie on Suarez: He's a disgrace to Liverpool Football Club" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå