Funtazz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Utrolig flatterende resultat. At Liverpool klarer å score er helt utrolig. De suger så ufattelig balle i dag. Fullstendig utspilt av et overlegent United. This. Fullt fortjent seier for United mot et elendig Liverpool. Unødvendig gest av Evra på slutten, og jeg er glad Suarez forholdt seg rolig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Der tok Evra igjen. 1-1. Drittunge Praktisk sett 2 - 1 til Evra hvis ryktene om konfrontasjon i spillertunnelen stemmer (og siden Evra blir holdt igjen til Lpool er i garderoben så virker det å være hold i det). Unødvendig av begge, barnslig og patetisk, og de sørget for at saken lever videre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Haha, så lavmål av Evra. Må bare le av han jeg Kan ikke ha mye latter igjen du da om du har fått med deg Suarez. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Evra har sjansen til å vise at han er bedre enn Suarez, men så klarer han ikke det engang. Patetisk. Håper Suarez forsvinner fra klubben til sommeren. Takler bare ikke å se på kamper med ham stort mer. Enig, og ditto. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Der sitter den. 3 poeng. Nå må City ha minst uavgjort for å komme likt. Og vi er ferdig med enda en vanskelig kamp. Vi spiller en gjevn god kamp som jeg liker veldig godt. Maler og maler og sjangsene vil komme. Liverpool fikk kanskje en psykisk knekk etter de to målene og selv med et mål etter 80 min så skapte de ikke noe mere enn det. Evra <3 Fotball glede. Elsker fyren. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Der tok Evra igjen. 1-1. Drittunge Ja, wow. For en jævel som feirer seieren med sine egne fans. Han løpte for å komme ved Suarez og feire, barnslig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Alle vet hvor lavt suarez ligger, men at Evra har sunket til hans nivå er bare latterlig og trist. Han skulle ha gått til ham og håndhilst, da har han fått mange pluss i boka mi 2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 haha, sett på bittre Liverpool folk, står jo bare å feirer foran Stretford End 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Der tok Evra igjen. 1-1. Drittunge Ja, wow. For en jævel som feirer seieren med sine egne fans. Han løpte for å komme ved Suarez og feire, barnslig. Gjorde han? Synes det virket som om Evra var optatt av fansen. herlig Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 haha, sett på bittre Liverpool folk, står jo bare å feirer foran Stretford End Som nøytral så ser jeg jo også hvor ekstremt påtatt det var, han bevisst løp for å feire foran suarez. Er bare litt, hva skal jeg si, ikke spesiellt ærverdig oppførsel. 2 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Streamen jeg så på klikka, så jeg fikk ikke helt med meg hva evra gjorde, hva var det? Uansett velfortjent seier til United som klart var det beste laget. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Gjorde han? Synes det virket som om Evra var optatt av fansen. herlig Haha, løper rett foran trynet på Suarez, tilfeldig? Neppe. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 haha, sett på bittre Liverpool folk, står jo bare å feirer foran Stretford End Som nøytral så ser jeg jo også hvor ekstremt påtatt det var, han bevisst løp for å feire foran suarez. Er bare litt, hva skal jeg si, ikke spesiellt ærverdig oppførsel. Har da løpt rundt å feira likt foran alle de andre tribunene... Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Håper synginga som kunne høres i bakgrunnen av intervjuet med Rooney var fra tribunen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Der tok Evra igjen. 1-1. Drittunge Ja, wow. For en jævel som feirer seieren med sine egne fans. Han løpte for å komme ved Suarez og feire, barnslig. Gjorde han? Synes det virket som om Evra var optatt av fansen. herlig Hvorfor tror du Liverpool spillerne løp bort til han etterpå? Fordi han er mørk? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Evra beviser bare at han ikke er så mye bedre enn Suarez. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Gjorde han? Synes det virket som om Evra var optatt av fansen. herlig Haha, løper rett foran trynet på Suarez, tilfeldig? Neppe. Han løp også mot spillertunellen, dit alle spillerene var på vei Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Idioter begge to. Ikke stort mere å si. Hvis det stemmer at det ble bråk i spillertunellen kan det jo fort bli karantene på både Suarez og Evra, avhengig av hva som skjedde. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det jeg sog var at Evra var glad og jublet foran fansen. Også fansen rundt spillertunellen. Suarez gikk i spillertunellen og vaktene holdt igjen Evra for at de ikke skulle møtes i spillertunellen. Jeg sog ikke noe galt i det han gjorde. 2 Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det jeg sog var at Evra var glad og jublet foran fansen. Også fansen rundt spillertunellen. Suarez gikk i spillertunellen og vaktene holdt igjen Evra for at de ikke skulle møtes i spillertunellen. Jeg sog ikke noe galt i det han gjorde. Evra skal visstnok ha konfrontert Suarez i pausen, også skal det ha utviklet seg til håndgemeng med flere spillere involvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå