Hayabuuza Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei. Sendte min gamle acer aspire 5935g på rep, men den kunne ikke repareres, så jeg får ny. (Hadde acer advantage forsikring) Hvis jeg ikke husker helt feil, var specsene på den Intel Celeron(?) t6500 og nvidia gt240m, men den dro ikke alle spill som er i dag. Vil den nye gjøre det, den har Intel i5-2430m 2.4GHz og nvidia gt 540m, og 6 gb ram. Klarer den battlefield 3? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei. Sendte min gamle acer aspire 5935g på rep, men den kunne ikke repareres, så jeg får ny. (Hadde acer advantage forsikring) Hvis jeg ikke husker helt feil, var specsene på den Intel Celeron(?) t6500 og nvidia gt240m, men den dro ikke alle spill som er i dag. Vil den nye gjøre det, den har Intel i5-2430m 2.4GHz og nvidia gt 540m, og 6 gb ram. Klarer den battlefield 3? den klarer BF3 på low med omtrent 35 FPS Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Okei, takk for raskt svar Men er det mulig å spille, eller blir det for lite fps? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Okei, takk for raskt svar Men er det mulig å spille, eller blir det for lite fps? er godt mulig å spille med 35 FPS hvis jeg ikke husker feil så er jo en DVD film vanligvis på 24/25 FPS Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Okei, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå