August. Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei! Er på utkikk etter noen som kan hjelpe meg med å sette sammen en app som ikke skal inneholde stort mer enn et bilde og en nedteller til et satt tidspunkt. Send en pm om du er intressert, så kan vi diskutere pris Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Når du sier app, mener du applikasjon som i et program eller "mobil app"? Hvis mobil-app, hvilken plattform? Kan det tenkes at det kan løses som en web-side? Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Når du sier app, mener du applikasjon som i et program eller "mobil app"? Hvis mobil-app, hvilken plattform? Kan det tenkes at det kan løses som en web-side? Oisann, det glemte jeg Snakker om en app til iOS plattformer Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Har du mac ? Isåfall vil jeg anbefale deg å laste ned Xcode (gratis hvis du er registrert utvikler, eller ca 40 kr på Appstore) - kjør gjennom et par basic tutorials så fikser du denne biffen innen dagen er omme. Endret 6. februar 2012 av laserlars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå