Klossmajoren Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har tenkt til å kjøpe meg logic pro fra apple store på macen, men får jeg bare 1 version da på macen hvor jeg kjøpte det? kan jeg ikke lage flere kopier og legge på minne pinne for å så legge inn på andre macer? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ikke via minnepinne, men du kan laste det ned fra andre Macer du kobler opp mot Apple-kontoen din. Maks fem maskiner er det vel. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Ikke via minnepinne, men du kan laste det ned fra andre Macer du kobler opp mot Apple-kontoen din. Maks fem maskiner er det vel. så jeg kan bare laste det ned gratis fra en annen mac hvis jeg bruker apple-kontoen jeg brukte til å kjøpe programmet altså? :O :DD Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja. Så lenge dette er dine egne private maskiner er det helt uproblematisk. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Ja. Så lenge dette er dine egne private maskiner er det helt uproblematisk. Så hvis jeg f. eks laster det ned på en mac til en kamerat på skolen så vil det være problematisk? på hvilken måte da? Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ja. Så lenge dette er dine egne private maskiner er det helt uproblematisk. Så hvis jeg f. eks laster det ned på en mac til en kamerat på skolen så vil det være problematisk? på hvilken måte da? Hvis du installerer på andre enn dine maskiner; Da bryter du med lisensvilkårene du har godkjent da du kjøpte programmet. Konsekvensene kan være forskjellig men du tar en risiko ved å gjøre noe ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå