AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei! Har et lite problem, har fått ekle hvite vorter på føttene mine. Startet som noen mindre greier, men spredte seg raskt. Prøve å fryse dem bort, men dette ga ingen effekt. Vet noen hva mer jeg kan gjøre? Må jeg kontakte fastlegen? Postet av anonym: 8820e05c8e5cac803b323dba6e7dca69 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Pakk de inn i bananskall og sov med de en natt. Så venter du 2 uker, uten noen form for annen behandling. Bare vent å se! Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg kjente en som hadde ett forferdelig angrep på armene men der forsvant det av seg selv men du kan alltids fjerne de... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 vorter skyldes et virus og lar seg fjernes ved å ta roten som ligger under huden. da jeg var liten så funka det fett med te tre olje. det er desverre ikke lov i norge lenger men spør på apoteket, de har midlene. lykke til og husk på å vaske både hender og føtter titt og ofte, og ikke klø deg noen steder (ansiktet) uten å vaske hendene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg bare lurer på om vorter er smittsomt? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Gå til hudlegen og frys dem bort. Funker MYE bedre enn sånn kjøp-selv-dings Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Takk for alle svar går på kampsport,så da er ikke vorter så særlig ønsket både pga smitte og at det ikke er så deilig p få en vorteinfisert fot i fjeset. Skal høre med hudlegen som han over meg foreslo. Postet av anonym: 8820e05c8e5cac803b323dba6e7dca69 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 fastlegen fryser bort vorter, og det med mye mer potente greier enn det tullet du får kjøpt på apoteket, har selv vært hos legen å fått fryst bort en styggedom av ei vorte jeg hadde på fingern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå