Reggy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vurderer sterk Ford Mondeo stv - automat ca 2008/ 2009 mod. Håper å få noe ikke kjørt særlig mer enn ca 70 tusen km. Og da blir det diesel - siden den ikke finnes i noe annet på finn.no. Jeg er ute etter romslig stv med automat. Ford synes jeg har kommet seg de siste årene, og jeg skjønt på andre at kvalitetsmessig er det også blitt bedre. Noen som har erfaring/ synspunkter på nevnte bil. ? Jeg vet at jeg får kjøreegenskaper i første klasse. Men er kvaliteten også tålig. Er de dyre på deler og service? Annet. Noe jeg bør være spes obs på? Fungerer automatkassen godt? Et alternativ kunne vært Skoda Superb, men foreløpig for dyr med automat. Skoda oktiva har streifet tanken, mye for pengene - kanskje litt for trang. Passat - tja - får mindre for pengene enn ved Ford, samt mindre. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har kjørt Mondeo i mange år og selv om det er en eldre modell -98 så¨er det faktisk en av de beste bilene jeg har hatt.(Er 43år så har vært igjennom endel) Driftssikker, lite feil men den modellen jeg har er hvit så den ruster, men det er faktisk det eneste negative jeg har funnet etter 8 år. Det blir snart ny Mondeo på meg nå. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Flott - takk for svar! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Rust, dempertårn, slarkete styring, dårlig forstilling, har en dårlig patent på hjulspissingen sin, blir fort slitt. Blant annent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå