smort1 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fane "Nettbutikker" virker ikke. Fane "Bruktmarkeder" funker, men får ikke tilgang på å registrere meg. How come????? Lenke til kommentar
mads Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fane "Nettbutikker" virker ikke. Fane "Bruktmarkeder" funker, men får ikke tilgang på å registrere meg. How come????? Hei! Nå er "Nettbutikker" oppdatert til å peke korrekt. Oppdaterte registreringslenken nå, men registrering på bruktmarkedet trenger du i utgangspunktet ikke å gjøre en gang til, da du har bruker i forumet. Takk for tips, ha en fin helg :-) Mvh, Mads Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Fane "Nettbutikker" virker ikke. Fane "Bruktmarkeder" funker, men får ikke tilgang på å registrere meg. How come????? Hei! Nå er "Nettbutikker" oppdatert til å peke korrekt. Oppdaterte registreringslenken nå, men registrering på bruktmarkedet trenger du i utgangspunktet ikke å gjøre en gang til, da du har bruker i forumet. Takk for tips, ha en fin helg :-) Mvh, Mads Hei og takk for oppmerksomheten! Får nok fremdeles ikke opp noe på Nettbutikker - bare en feilmelding..... Innlogging på brukermarked virker ikke med brukernavnet og passordet jeg har i Forum! Lenke til kommentar
mads Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fane "Nettbutikker" virker ikke. Fane "Bruktmarkeder" funker, men får ikke tilgang på å registrere meg. How come????? Hei! Nå er "Nettbutikker" oppdatert til å peke korrekt. Oppdaterte registreringslenken nå, men registrering på bruktmarkedet trenger du i utgangspunktet ikke å gjøre en gang til, da du har bruker i forumet. Takk for tips, ha en fin helg :-) Mvh, Mads Hei og takk for oppmerksomheten! Får nok fremdeles ikke opp noe på Nettbutikker - bare en feilmelding..... Innlogging på brukermarked virker ikke med brukernavnet og passordet jeg har i Forum! Takk for svar :-) Jeg har nå fått oppdatert templaten i forumet, så lenkene skal være rett. Jeg titter nærmere på bruktmarked-innlogging din nå :-) Mvh, Mads Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Takk for svar :-) Jeg har nå fått oppdatert templaten i forumet, så lenkene skal være rett. Jeg titter nærmere på bruktmarked-innlogging din nå :-) Mvh, Mads Da var nettbutikkene på plass ja, men spent på bruktmarkedinnloggingen .... ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Takk for svar :-) Jeg har nå fått oppdatert templaten i forumet, så lenkene skal være rett. Jeg titter nærmere på bruktmarked-innlogging din nå :-) Mvh, Mads Da var nettbutikkene på plass ja, men spent på bruktmarkedinnloggingen .... ! All in order! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå