Mr.Elendig Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ok, her kjem det: Thrustmaster Top Gun AfterBurner FFB Thrustmaster Top Gun AfterBurner II Saitek X45 Digital Joystick & Throttle eventuelt andre Må ikkje ha hotas så lenge den har skikkelig trottle kontroll. Edit: skriveleif (sikkart fleire igjen) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 thrustmaster top gun fox 2 pro trro jeg er den beste til battlefield hvis du har planer om å spille det. den koster 2-300kr. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 thrustmaster top gun fox 2 pro trro jeg er den beste til battlefield hvis du har planer om å spille det. den koster 2-300kr. Joysticken du snakker om er billigversjonen i serien, uten FF og throttle. Hvorfor skulle han kjøpe denne når han vil ha god throttle? Thrustmasterstikkene han nevner har begge eget gasshåndtak. Jeg vil tro at Saitek X45 er den overlegent beste av dem. Har ikke prøvd den selv, men har lest veldig mye bra om den. AfterBurner FFB har vi en test av her på Gamer (link nedenfor). AfterBurner II er samme joystick, men uten Force Feedback (FF). Stikka som "evil_snowman" viser til er en AfterBurner II uten eget gasshåndtak. FFB er en grei joystick, men ikke det beste jeg har prøvd. Har du pengene er HOTAS Cougar helt rå. Ellers er Logitech Freedom en knakende god joystick, men den har ikke egen gasshåndak. Den lille gasshendelen på basen er imidlertid god, så det blir neppe et problem. Noen av våre joystickomtaler: Thrustmaster TopGun Afterburner FFB Thrustmaster HOTAS Cougar Logitech Freedom Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Microsoft Sidewinder Force Feedback 2 er en DEILIG joystick. Den koster 700 kroner med FF, men det er verdt det! Garantert. Har selv denne stikka, og er VELDIG fornøyd. Joystick EIER mus og tastatur Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Du er nokk nokon månder for seint..... Kjøpte saitek x-45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå