fiskercool Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei Når jeg har oppe diverse fullskjermsprogram(dota 2 i dette tilfellet), hender det at når jeg går på skrivebordet og gjør div. der, og deretter går inn på dota 2 igjen så stopper alt opp(Har hendt med andre program enn dota 2), skjermen blir svart og det kommer en dirrelyd. Så ender det med at jeg må slå av PC'en, og så er alt greit igjen. Skjermkort: Radeon 6790 [crossfire] Hovedkort: Gigabyte; GA-MA790X-UD3P RAM:Corsair (CM2x2048-6400C5) 2048MB x2 (Fant dette på SIW: SIW-Memory [Feil(?)]) Kan dette ha noe med problemet å gjøre? Har også to harddisker en på 500GB og en på 1000GB, begge 7200RPM, vet ikke mer. Er det noe mere dere trenger å vite, så si i fra. Takker for all hjelp -pistasj Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kanskje bare et driverproblem. Hvor lenge har du hatt problemet? Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Kanskje bare et driverproblem. Hvor lenge har du hatt problemet? hmm... ikke helt sikker. Men når du nevner det, så oppdaterte jeg skjermkortdriveren, amd catalyst, for ikke så lenge siden.. Skal se om jeg finner en oppdatering. edit: har viss ikke oppdatert den på en stund, ser det ut som. oppdaterer nå fra catalyst 11.12 til 12.1 Får se om det hjelper, takk for hjelpen Endret 2. februar 2012 av pistasj Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Og der kom problemet igjen :/ Har den nyeste driveren til skjermkortet. Kan det ha noe med dette Skjermbilde fra SIW? Endret 7. februar 2012 av pistasj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå