Boralis Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vi har i løpet av 2 mnd kjøpt 3 telefoner fra deres nettbutikk og ALLE tre er det feil med. Telefon nr 1 ble sendt inn til rep og kom tilbake etter 3UKER med SAMME feil som den hadde da den ble sendt inn. Telefon 2 er inne til reprasjon. Telefon 3 er nylig kjøpt og jeg kontaktet derfor nettbutikken for å heve kjøpet, dette ble jeg nektet fordi jeg hadde slått på tlf. At en måtte slå på telefonen for å finne feilen var for dem uintresangt. Jeg sa da at jeg kom til å prøve dette for en forbrukerinnstans og DA LO VEDKOMMENDE HØYT OG SA LYKKE TIL ... Dvs at nettbutikken bryter loven, noe forøvrig bekreftes av telenor kundebehandling når jeg snakker med dem i telefonen,men de sier samtidig at det er lite de kan gjøre . Dette står i angrerettskjmaet: Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Så fremt det er mulig skal kjøperen returnere varen i originalemballasjen. Hvordan kan en undersøke produktet om det ikke kan tas ut av esken og prøves :wallbash: Lenke til kommentar
Calondriel Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Du skal kunne sende tre SMS, ha én kort tlfsamtale, og kunne ta ett bilde med telefonen, og likevel kunne bruke angrefristen. http://www.dinside.no/864144/netcom-feilinformerer-om-angreretten Jeg vet at det lå et vedtak på det på forbrukertvistutvalgets nettsider, men finner det ikke nå. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Poster heller i trådstarters andre tråd. Endret 2. februar 2012 av azetlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg