greenman Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 hvorfor ikke denne? noen som kan sammenligne tastaturene? Er et greit tastatur. Har det liggende hjemme. Det kan dog ikke måle seg med et mekanisk tastatur Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Den musen var spesiell. Ser veldig kul ut ifra noen vinkler, men drit stygg fra andre sider... tror jeg må ta en titt på den irl. Tastaturet er nok ikke for meg da jeg ikke kan fordra høye taster. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det keyboardet ser rått ut. Musen er jeg litt usikker på. Ser så liten ut og den virker ikke behagelig ut. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Røde switcher er ikke noe særlig iallefall når man spiller rts og skriver. Da er det brown, evt blue vis du ikke bryr deg om klikkingen. har selv et Filco med brune switcher, helt suverent. Klarer aldri å gå tilbake til membran tastatur igjen. Man er vel blitt litt bortsjemt. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er jo rpg keyboard der ute også men det ene jeg har prøvd er dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
jespervo Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ikke MX Blue og noen av tastene er ikke mekaniske i det hele tatt. Nei takk.(Dog kjekk design med tanke på rengjøring og digg med rullehjul for volum) Har jeg gått glipp av noe? For jeg kan ikke se det negative med at det er MX Red. Jeg har dette tastaturet selv og hver tast som jeg bruker er da mekanisk? (men nå er jeg ingen ekspert på all denne teknologien til PC-ene og tilbehøret deres ^^ ) Det er absolutt verdt å kjøpe det. Kjøp på komplett så har du 45 dagers returrett, og du vil ikke angre Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Fått meg K60. Er veldig uvant. Har brukt G15 leeenge. Rart at det ikke er software til keyboardet. Ja de har et beta program ute. Virker ikke til K60. (har prøvd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå