Scorpion88 Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Nei, er du? Nei, det er jeg ikke. Men De har tydeligvis lesevansker. Det har nok De også. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 For et sterkt argument! Dette ser altså "dumt" ut? Armbånd er fint, men kjede? Vis meg et eksempel de det ser bra ut Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, er du? Nei, det er jeg ikke. Men De har tydeligvis lesevansker. Det har nok De også. Det gav jo ingen mening... Men da er vi vel i samme båt =) Tsjuden: Jeg synes dette ser bra ut, men hvis man ikke er fan av annet tilbehør enn et armbåndsur, så er jo det "lov". Ser bare ikke poenget med at folk her inne alltid skal ha en mening om alt og alle, og ikke heller bare hjelpe f.eks. trådstarter med det han spør om. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Synes de så douche ut, men hver sin smak selvfølgelig 2 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Armbånd er fint, men kjede? Vis meg et eksempel de det ser bra ut Har ikke han furen på seg et kjede på profibildet ditt ? Det såg da greit ut.. ? Endret 8. februar 2012 av mandodiao 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå