smoke Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Skal ha vankjølig lurer på et billig oppset har radiator fra før.så billig som mulig rund ca.1000kr' sry for skrive feil i Topic. får ikke endra det. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvorfor ikke bruke rundt 600kr til WaterChill Hva hadde du tenkt til å kjle ned vannet med?Rør? Ikke det at jeg har peiling da Lenke til kommentar
smoke Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Hvorfor ikke bruke rundt 600kr til WaterChill Hva hadde du tenkt til å kjle ned vannet med?Rør? Ikke det at jeg har peiling da Har en radiator fra et kjøleskap Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Okey,du skulla kanskje ha nevnt det.Men da skal det gå da.Andre får ta seg av anbefallingene. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 pumpe skrives med u, og finnes på http://www.webzoo.net eheim kompakt er vel grei, fin pris, og bra merke ok.no har mange teste av vannblokker, du kan jo se i arkivet. tank kan jo være en boks av noe slag, helst med tett lokk slik at vannet ikke fordamper og blir borte. vanlig PVC slange på Biltema passer vel som "rør" slange: 100 pumpe: 300 blokk: 500 tank: 20 totalt: 920 kr Lenke til kommentar
smoke Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Kan du lagge en liten liste over ting jeg trenger? Helst med linker. har p4 vis noen lurte Vantank ordner jeg også selv Lenke til kommentar
space17 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det kjedelige med radiatorer fra kjøleskap, er at de (i alle fall umodda) har veldig stor motstand (lange trange rør). Gjennomstrømningen i systemet vi nok bli kraftig redusert pga dette. Størrelsen på radiatoren er derimot ideell for passiv kjøling (uten vifte). Lav gjennomstrøning fører til kraftig redusert turbulens i kjøleblokken som igjen fører til dårlig kjøling av CPU. space Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå