fre4k Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Hei! Jeg har nettopp satt inn de nye delene i pcen min. Problemet er at pcen har svart skjerm når jeg starter den, alle lysene på hovedkortet er grønne, strømkontaktene står godt i, har prøvd et annet skjermkort, har testet en og en ram brikke, har koblet ut unødvendige deler og det kommer heller ikke opp "ingen signal" advarsel på pc skjermen. Tastaturet og datamusen lyser heller ikke når jeg skrur på pcen. Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre? Delene: Asus P8H67-M EVO B3, H67 Socket 1155, mATX Intel® Core i5 2500K Corsair Core i7/i5/i2 8GB Kit PC3-10666, 1333MHz Asus HD6950 1GB 650w corsair strømforsyning EDIT: Var problem med skruene så hovedkortet var ikke jordet godt nok Endret 3. februar 2012 av fre4k Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) du kan jo høre etter om det er noe piping, og se her: http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml kanskje teste skjermen på en annen maskin for sikkerhets skyld? prøvd å ta utav 6950'en og bare kjøre med intel hd 3000? Endret 3. februar 2012 av Fanboi Lenke til kommentar
fre4k Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Det kommer ikke noen pipelyd fra hovedkortet. Jeg har prøvd å kjøre via det integrerte skjermkortet, det er heller ikke noe lys i tasturet og datamusen når jeg starter pc'en. Av og til er det slik at den slår seg av et par sekunder etter jeg har startet den, så litt etter så slår den seg på. EDIT: Har prøvd ny skjerm, restartet cmos uten hell. Endret 3. februar 2012 av fre4k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå