Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Der ligger en fil cron.php i filsystemet. Har du sett på muligheter av å benytte den eller lignende filer? en-click delete tar som nevnt ovenfor for lang tid for meg. Jeg er i en 1-n relasjon. Det er mye lettere å være del av en n-1 relasjon. Selv om bare en prosent av internettbrukerne er useriøse og 1 promille driver med spamming, er det mange nok til at en person i en 1-n relasjon kan drives til vanvidd / sammenbrudd. Du er vel den eneste nordmannen som har gitt positiv tilbakemelding på hvordan spam skal bekjempes konkret på mine engelsspråklige forum. Men en-click delete er som sagt for krevende for meg i en en til n relasjon der n ser ut til å øke etter som tiden går og forumet blir mer kjent. Endret 5. februar 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
puse Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Bruk Q&A Captcha, captcha som reCaptcha er blit ubrukelig og er bare irreterende for brukeren. Mener phpBB også har innebyggd ip blacklist, du kan prøve å skru det på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Bruk Q&A Captcha, .. Spammerne ser også ut til å komme forbi det, selv om antallet reduseres kraftig. Muligens stiller jeg ikke gode nok spørsmål. Man bør vel også endre spørsmålet etter en stund. Men det er meget enkelt i administrasjonspanelet på BRUKERE og GRUPPER fanen + Massesletting av brukere å bulk slette spammerne samtidig som postene slettes. Men selv det krever for mye på et engleskspråklig forum om der kommer noen tusen innlegg til dagen. Endret 27. februar 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå