Sindre1997 Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Hvordan blir jeg kvitt mørke ringer under øynene????? !!!!!! ??????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????? HVORDAN??????? Endret 2. februar 2012 av Sindre1997 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Sove mer... Lenke til kommentar
Sindre1997 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Har gjort det, men ser aldri resultater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@@@@@@ Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Begynne å påføre maskaraen over og ikke under øynene kanskje? Lenke til kommentar
Sindre1997 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Lol? Er gutt .. . .. ... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Kanskje moren din gir deg maskara mens du sover? Lenke til kommentar
Sindre1997 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Er det noen produkter jeg kan bruke????????????? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Hvis du sover mer, og spiser riktig, vil du sannsynligvis se resultater. Hjelper ikke med én natts god søvn, dette er noe som kan ta uker. Forøvrig kan du sikkert bruke noe sminke. Vil også anbefale deg å lese https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/, så slipper du forumferie Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Det kan være du sliter med synet, anstrenger øynene dine mye og blir sliten; eller er det en annen grunn for at du skriver med skriftstørrelse 12? Lenke til kommentar
Sindre1997 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Sliter ikke med synet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 klarer ikke å lese når du skriver så lite!!!!!! vennligst bruk større skrift!!!!!!! TAKK :) 3 Lenke til kommentar
Flying Skrevet 2. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2012 Mer søvn er et dårlig svar, riktig søvn er et bedre svar. Man kan få mørke ringer av for mye søvn, på samme måte som for lite søvn. Riktig kosthold og god hudpleie kan også hjelpe. Noen ganger er mørke ringer genetisk og da får du rett og slett finne deg en god dekkrem! Brukes det riktig vil ikke kunne se at du har sminke på deg, og hvis du svarer "HARREGUD!!!!111oneone JEG ER GUTT OG KAN IKKE BRUKE SMINKE!!!!111ONEONE" så er du rett og slett ikke nok opptatt av å se bra ut. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Skulle akkurat si det samme som Flying, sørg for å få riktig mengde søvn. Ikke sov for mye, men ikke for lite heller. Unngå å sitte hele natta på PCen, og sove hele dagen. Da blir det i vertfall ringer. Spis også sunt og prøv eventuelt ut noe hudkrem. Nå om vinteren kan noe fuktighetskrem være lurt. Lenke til kommentar
vannernamm Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Du. Noen har bare mørke ringer rundt øynene! Uansett hvor mye du sover. Deal with it! Drug addict! Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 3. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2012 Kanskje moren din gir deg maskara mens du sover? det var ikke lange øyevipper han klaget over :/ jeg får også det av å spille for mye CS 1.6, prøv frisk luft, sol og søvn Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 4. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2012 Er det noen produkter jeg kan bruke????????????? http://www.hildechristina.com/yes-to-cucumbers-soothing-eye-gel-billig-og-god-oyekrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå