AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vell.. Har hat dette problemet så lenge jeg kan huske hvor hvis jeg snakker med noen spessielt jenter så har jeg vanskelighet for og se dem i øynene og sånt når vi snakker, blir til at jeg kanskje ser ned i gulvet litt eller litt andre steder rundt meg osv.. (Ikke så ille at jeg snur meg når vi snakker, DUH..) Men føler at det er helt feil og rart egentlig men aner ikke hvordan jeg kan få gjort noe med det.. Noen som har noen tips ? Postet av anonym: 4a43940a7411ac6cd2a3cca01de23904 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Prøv du har ingenting å tape, det skjer ingenting om du ser noen i øynene bare PRØV. Og ja, eg vet at du ikke kommer til å prøve før om noen måner, maks Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Vil fåreslå at du prøver en god stund så vil du bli vant til det etter vært. Endret 2. februar 2012 av iMarcus Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Har snart skoleball så har ikke så stor valg egentlig trur jeg uansett.. For vil ikke se i bakken mens jeg feks daner osv.. Postet av anonym: a131fc803a6b1001f09314fc9c98cc56 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Se dem i øynene og smil mens du gjør det. Tenk deg at ett vennlig smil med øynene kan gjøre dem mer behagelig i situasjonen også Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Dominer andre mennesker med et knallhardt blikk. 8 Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 det kalles å bli stirret i senk. bit tenna sammen og stirr (som han over sa, dominerende) tilbake. men vær lugn Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det kan hjelpe aa se midt mellom oeya i stedet. Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Vell.. Har hat dette problemet så lenge jeg kan huske hvor hvis jeg snakker med noen spessielt jenter så har jeg vanskelighet for og se dem i øynene og sånt når vi snakker, blir til at jeg kanskje ser ned i gulvet litt eller litt andre steder rundt meg osv.. (Ikke så ille at jeg snur meg når vi snakker, DUH..) Men føler at det er helt feil og rart egentlig men aner ikke hvordan jeg kan få gjort noe med det.. Noen som har noen tips ? Postet av anonym: 4a43940a7411ac6cd2a3cca01de23904 Hm... Prøv å tenk etter hva du føler når du ser folk i øynene. Kanskje du har uløste følelser eller du føler en ny følelse du har vanskelig for å lære/akkseptere. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det er viktig å ikke stirre som en gal mann, ellers blir blir det litt merkelig. Når noen snakker til deg, ser du dem i øynene, og ser bort når de også gjør det. Er du veldig anspent? Da blir det i alle fall vanskeligere å se dem i øynene og samtidig være anspent Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Se folk i øynene når du snakker med dem--når de snakker kan du kikke litt andre steder fra tid til annen (men ikke kikk ned, se heller "bak" dem, som om du ser på noe som er lenger bak i rommet). Øyekontakt er alfa og omega når du sjekker damer, legg på et smil når øynene møtes, så fungerer det som faen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Mer selvtillit gir mer naturlig øyenkontakt. Er ikke noe vits å jobbe med øyenkontakt om du ikke jobber med selvtillit. Endret 6. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Se personen mellom øynene, etterhvert se inn i øynene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ser sånn ca. aldri folk i øynene når jeg prater med de selv, og har nesten aldri gjort det i mitt skikkelig lange liv. Null stress og null problemer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ser sånn ca. aldri folk i øynene når jeg prater med de selv, og har nesten aldri gjort det i mitt skikkelig lange liv. Null stress og null problemer. Og null hull? 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Kanskje du har et snev av autisme, autister klarer ikke øyekontakt. Eller kanskje du bare er underdanig Uansett hva årsaken er, for all del ikke snakk til henne når du ser bort fra henne, det oppfattes som overlegenhet eller som om du ikke mener det du sier. Det er bedre å se bort og holde kjeft enn å se bort og prøve å si noe (som uansett oppfattes galt) Øyekontakt er utrolig viktig Endret 7. februar 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå